CoRaT-C0ReT AkU + KwN2 Di UniKL (SeM 4)

Haluu..haluu..

Da berapa hr da aku kat umh (3 minggU da p0n)..

Nk cr kujer xde…hua hua hua..
Blm time kot…
B0ing? Ehmmm s0metime yes s0metime not…
Biase ler d0k umh..
Lg gum0k aku neyh..
At0i!!!!!
Aper p0n aku sker nk citer2 aku mse B4 cuti sem..
Cerita bermule…
Mcm sekelip mate..aku da sem 4 da skrg kt BMI
Sem ni mmg meriah sbb aku de jiran2 yg sumenya smer cz n totally smer kelas..
Hahaahaha..
Mmg huru- hara..everyday if nk g kelas mesti jerit nmer sorg plg ‘kawan2 g kelas!!!’
Nk2 rumet aku sbb tu aku pggil dia ‘mak’ n jenjiran aku pggil dia ‘makcik’
Dia plg cepat n plg cepat siap..berlainan dgn aku..plg lambat ciap..
Org len sumer kne tggu aku sbb nk g kelas..
S0metime aku suh dorg g dulu sbb nk aku nk b/fast hahahahhaha..padahal mse tu da kul 8..
Bler time senggang..aku n jenjiran sker jd model..huhuhu..
N aku plg sker amek pic..
Selain jenjiran..linda, diode, falah slalu join menyibuk kt bilik aku
Hahahaha korg..jgn mrah..
Aku seronok sgt dgn korg..
Sbb da akrab n gler3
So terjadi r rombongan2 yg x terjangga…
Hua hua hua hua
Ni sume Falah nyer pasal..
(Falah aku xpeduli ko nk mrah..hahahahhaha)
Dulu aku kuar jejln dgn teman sekelas dia cakap aku wat rombongan kelas n x ajak dia..
(sengal Ubi btul!!)
Ye r ko tu kan bz jer…hahahahahahha
Da r klu cter pasal Falah smp bler2 x hbs2..Falah jgn marh ya..aku syg kam0
Mmmmmmmmmmmmmmuah..
:P

25 Feb.. rsE br jer masUk aku + kwn2 da diberi tugasan utk sUbjek EntrePrenuer (xSure r ejaan) kne beRniaga r Plak..Per nk jual neyh? Last2 kami spaKat jual Scalope & Float..wah aku x pernah mkn bEnda neyh..0k ker? Tp da try sedap 000000…B0s group neyh mmg besh..Alip afr0..
saLUt r sme lu b0sh huhuhuhuu…accounting rUmEt aku..
mmg pandai bUget..Cik Yam n Udin yg Co0L..pErunding Che MaT (bUsinEssman)..FaiZ..XlupEr gAk kat abang JPM kitEr Adib n Ejat..
TQ2 hahahahahaha…
Eh2..TQ jugak kt gerai2 yg BerJiran huhuhuhu..

24 March…Selang sebulan..de lagi kerja yg buat kami serabut lgik..
Huh nk giler rsnya..mcm2 r yg da berlaku..dr persiapan hadiah, baju, decorated mcm2 r…
& akhirnya berjalan jg.. Team Fairy Girl huhuhuuh(memandai jer aku)..
-msE EnglishDay-

31 March..Xlarat da nk menaip..per yg aku blh ckp kt cni..
• Minggu yg btl2 pnat
• Mcm xcayer masuk nasyid
• Falah mmg len n plg glamor mlm ni (klu tgk video balik mst dia segan huhuhu)
• Linda pakai selendang??? Comey
• Linda n Diode pun msuk nasyid..
• Syida mmg cntik
• Aku rs nk nagis sbb still de org sokong aku..walaupun ms ni sgt2 bz tp dorg still nk join nasyid. TQ sgt2 kt korg…

25 April..1stly tq sgt2 kt Falah..klu xsbb dia aku xmErasa r nk g OIAM..ni r 1st time aku tgk OIAM3..sbb aku x amek port pun..mulanya sker2. Last2 t’minat lak..
Hahahahahaha…ni sebahagian mEmori yg Aku nk kongsi

30 April..arghhh..aku bengang gilEr..asal r otak ni lEmbab sgt ha!!!! Per yg aku bc 1 pUn aku x ingat..GERAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! balik aku nangis puas2.
eHmm nk lEpasKan gEram so aku kuar r dgn kWn2..sBnrnya Benda Da dirancang dgn Linda sjak awaL mulanya nk g dgn org lEn..tp bilEr hr yg sebEnar g Dgn Org lEn..yg kEkaL aku & Linda..asaLnya nk g nek skybriged…ehmm da tUtUp lak ms kiter org g tu..papE pUn kami isi pErjalann hr neyh dgn bEnda lEn..
Nway aku Enjoy sgt…ThaNkz K0rang..hr ni jUgak rs Emo aku yg terLampau tu bErkurang

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..