Posts

Showing posts with the label Raya'13

Salam AidilFitri

Image
Hye semua..
Sebulan dah aku senyap..*sangat la..



sebenarnya aku ade je kat fb sebab aku tak pandai nak bebel or karang cite pepanjang.
that why blog aku sepi..
sepi tanpa aku..
sepi tanpa pembaca hehehehe
tak kisah la..
time free aku taip


okes..ade kawan aku cakap duuuluuu.. dia tak faham ape yang aku tulis kat blog..
katenya..sebab aku banyak tulis short..
ye ek?.
sememangnya aku menaip blog mengikut bahasa yang aku bercakap & ini bahasa hati..hahahaha..
oke2 aku try tulis penuh penuh ye..hehehehe *aku memang suka ketawa

okey okeyokey lari tajuk sudah..

1stly.. aku nak wish...
sempat lagi kan? raya sebulan kan kan kan..
Ape? baru raya ke 4 dah sakit perot? senak? sembelit? gestrik? pedih ulu hati? ayoyo yo
meh meh rapat2 dapatkan rahsia hebat aku..
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


2nd..semperna 1 Syawal juga.. genaplah Gula-Gula hati kami 1 tahun *mengikut kalender Islam


Alhamdulillah..tq Allah sebab memberi kesempatan ini.. Malam raya pertama tu, kami buat majlis kenduri doa selamat &am…