Showing posts with label GentingHiland. Show all posts
Showing posts with label GentingHiland. Show all posts

Tuesday, November 1, 2011

Ke Puncak Keriangan..weeeee

Hye semua..

Genap umur aku 25thn 9 bulan..*hahahaha mcm bby lak
Aku, Popopoi & Alie g ke kota keriangan. Weeeeeeeeeeeeeeeee

Aku ni bukan orang yang selalu naik Genting ni..maklum r aku bukan orang kaya..huhuhu yela naik atas ni kan semuanya mahal..*macam mane la orang boleh g slalu ek?kaye tu..
1st aku naik masa aku sekolah..ingat tak ingat je tapi yang pasti aku tak main ape2 pon
2nd aku naik lepas aku habis belajar

GENTING (56)

hehehe muka skema jer

3rd aku g dengan pakwe aku..huhuhu..g naik lps tu turun alaaaaaaa bosannya!!! *camner orang lain boleh romantik2, aku lak rasa bosan? pelik2
Dan yang terbaru aku g dengan Suami aku ngeee & Alie.
Kami rancang baik punya..baru fun!

1 hari je..hamek! penat ma

Ade orang tanya.."Wah g honeymoon ke?" ni jawapan aku..tak de la, Aku berHoneyStar..hahhaha Enjoy!

DSC_0857
Pertama kali naik huhuhu..ashik nek kete atas tar je kan..kali ni naik kete gantung lak

DSC_0878
Dah sampai..tengok Popopoi dah jauh kebelakang..tak sabar betul tu

DSC_0880
Muka bahagia nak pulun semua game!
DSC_0897
Orang tamak memang macam ni..hahahaha
DSC_0893
Flyyyyyyyyyyyyyyyyy
DSC_0904
Sakura..pink & Sakura hitam hahahahaha cari2

DSC_0908
Nak snap jugk!

DSC_0962
Selamat menjerit ye sayang..extreme!

DSC_1001
Alie di kelas memandu..memang bercinta bawa benda ni..

DSC_1046
Dinasour Park..eh. yeke? ye kot

DSC_1058
Cerahnya muka..Rahsianya..Sila hadapkan muka ke Cahaya Matahari..

cats1
Mereka yang terlibat ngeeeeee =D

DSC_0020
Haaaa kasi hentam!

DSC_0053
3D show

DSC_0107
Lastly..balik r!