Posts

Showing posts with the label GentingHiland

Ke Puncak Keriangan..weeeee

Image
Hye semua..

Genap umur aku 25thn 9 bulan..*hahahaha mcm bby lak
Aku, Popopoi & Alie g ke kota keriangan. Weeeeeeeeeeeeeeeee

Aku ni bukan orang yang selalu naik Genting ni..maklum r aku bukan orang kaya..huhuhu yela naik atas ni kan semuanya mahal..*macam mane la orang boleh g slalu ek?kaye tu..
1st aku naik masa aku sekolah..ingat tak ingat je tapi yang pasti aku tak main ape2 pon
2nd aku naik lepas aku habis belajar



hehehe muka skema jer

3rd aku g dengan pakwe aku..huhuhu..g naik lps tu turun alaaaaaaa bosannya!!! *camner orang lain boleh romantik2, aku lak rasa bosan? pelik2
Dan yang terbaru aku g dengan Suami aku ngeee & Alie.
Kami rancang baik punya..baru fun!

1 hari je..hamek! penat ma

Ade orang tanya.."Wah g honeymoon ke?" ni jawapan aku..tak de la, Aku berHoneyStar..hahhaha Enjoy!


Pertama kali naik huhuhu..ashik nek kete atas tar je kan..kali ni naik kete gantung lak


Dah sampai..tengok Popopoi dah jauh kebelakang..tak sabar betul tu


Muka bahagia nak pulun semua g…