Showing posts with label CumEy. Show all posts
Showing posts with label CumEy. Show all posts

Tuesday, November 2, 2010

Hye..Saye Nurul Umairah

Salam sume


Selamat pagi..huhuhu

Saye br je lahir beberapa bulan yang lalu
(9 Aug 2010) – thn dpn bg saye hadiah tau

Nak tgk saye tak?

Jom..

Gambar ni umi saye amek masa dia tak keje.
Umi saye memang suke amek gambar.
Katenya nak jadi jurugambar..hehehehe

ni cite2 n angan2 umi dengan cik mon saye.















clik..


















eh mane ni??

















sabar..




















hehehe



























ni lah saye..cumelkan


halu..umi..hehehe..nak susu..


saye suka ketawa..macam cik mon.


amacam? smart tak?


kalau umi n cik mon berangan nak jadi jurugmbar..saye nak jadi ape?? berangan jap.




puas hati tak? terima kasih kat cik mon bagi saye glamor..hohoho..jumpe lagi sume..=D

nak tandatangan juga macam cik mon...


Friday, May 29, 2009

--sweetz--

TEMAN

KESAYANGAN

Pagi, tengah hari malam aku pasti bergaduh dgn ‘bebudak’ neyh. Tp klu ‘dorang’ xde mmg xseronok. Sbb tu r ‘dorang’ ni jd teman kesayangan aku.. bukan aku jer, tp 1 family..


[ney Baby. Da beso pun Baby jg..huhuhu yg sblah tu ms kecik skrg da beso da. Ia plg cool xbnyk songeh. Klu mkn, mkn mknn ia jer x mkn benda len]



[muka menakutkan ek..huhuuhuhu ney kucin biase jer..jumpe. ney betina tp lincah mcm jantan. Sume benda nk mkn. Nkl sesgt..ehmmm Lilo..LiLo]


[cian ia kan? Jumper gak after acdnt..mate ia mmg truk ms tu so tpakse bedah n buta seblah..plg comey n ssh sgt nk dgr ia mengiau..kami pggil Bobo]