Posts

Showing posts with the label MakanTime

HELLO KELANTAN

Image
Hye semua..

Beberapa bulan lepas..*da lame la ek huhuhu
Aku, suami & parent aku balik Kelantan..*jangan tak tau aku ade campuran darah Kelantan tau
Lame betul tak balik sane.

Sejak nenek aku meninggal, mane pernah lagi aku jejak sana.
Aku balik atas urusan abah..bukan urusan aku..

Kirenya aku & suami sebagai peneman my parent.

Yelah Kelantan kan jauh, so suami aku akan bergilir drive dengan abah.
Aku & mama tido je*walaupon kami blh drive tapi tak berani la
1 lagi tujuan aku & suami balik Kelantan adalah untuk kenalkan suami aku dgn sedara-sedara di kg.. masa kahwen thn lepas tak semua dapat turun KL.

Wah seronok tul suami aku..g umh org tu dapat kain pelekat*adat org sane bagi kain kat menantu abah yg bgtg umh org ni bagi kain..sampai mama cakap

“Lps ni Mus g keje pkai kain pelekat la. Buat seluar..” hahahahahahha

Serious mmg banyk dia dapt..ade yang biase, ade yang macam licin.. ade 1 sehelai, suami aku bagi aku..
yey..blh wat kain untuk baju nnt.

Kat Kelantan, pagi2 …

FaVaRaTo

Image
hye semua..

Sedapnya..

Jangan jealous..huhuhu

dengan penuh ngade2..

"Abang2..Ira nak mam.."

"Ikot la abg x kisah..nak oder berapa?"

"Ehm..20 + nasi 2 hengget..ngeeee"

"Banyak tu..sape nak makan? abang tak larat"


muka da ketat...

dalam hati.."la kan berdua sesame r makan"

"Tak pe r abang..10 je cukup" still senyum..



10 minit kemudian..

"uik..bnyak la pulak td kate x habis"

buat derk je si bucuk ni..

sambil tengok tv..aku n bucuk makan..jap tu dia cakap

"abang tak larat da"

aku..dengar x dengar je..besh layan tv..

"abang....tengok ni" sambil tunjuk pinggan yang tinggal lidi je..huhuhuhu

"cian sayang abang lapar ye..." sambil sesenyum

x kisah la..janji da habis..huhuhu


TQ BUCUK huhuhuu