Posts

Showing posts with the label pose10

Cerita B4 Raya..

Image
Salam semua…
Ehmm sekejap je da pukul 2 pagi..ngantuknya..
Tapi..entah r tak bleh nak tido lak…
Atoi..
Takpe2
Aku nak bercerita..

Hari ni da masok hari ke 6 raye..
Caye or x aku br raye 1hari di umah..
Heheheehe baikkan aku..dok umh jer

Dan baru 1 orang kwn aku yang beraya kat umh aku..
Hehehehehehe..maklum ler x ramai kawan..
insyaAllah esk de lagi sorang..

ok r.. balik asal…
cerita b4 raye..it means cerita masa pose btul tak?
Tahun ni aku pose penuh..Yeyh3

Ehm..pe aku buat awl pose ye?
Siyes aku lupe..
Tapi yang aku ingat..
Dalam minggu kedua macam tu aku de masok kelas make up..
Ehmm betul3 xde perasaan..dgn lapo mengantuk..
Atoi..tak kisah r sekurang3nya aku belajar..hehehee
En tunang tak suke lorh..

“wat pe sayang nak g belajar make up? Kan sayang da boleh make up? Baik sayang mengaji”

Hamek ko..menanah tinge aku..tapi mmg btul pon ape dia ckp..cume aku ni degil..pandai make up? Xde..tu tipu jer. Aku tenyeh bedak je kat muka..mne make up…lagipon En Tunang tak suka perempuan make up..janji kemas simple …