Showing posts with label Ramadhan10. Show all posts
Showing posts with label Ramadhan10. Show all posts

Monday, August 23, 2010

Salam ramadhan

Ahlan Wa sahlan Ya Ramadhan

*creadit to google

Da bape belas Ramadhan br nk wish..sgt lambat..

Tapi xpe..still dalam bulan Ramadhan kan kan kan…=D

Jap..de yang x pose ker? Korang tak baek r..ingat r dosa dan pahala..
Untuk yang bersebab tu ok la tapi jangan r makan sesedap hati korang je. Mentang2 tak boleh pose.. ishk tak malu betul…

Kalau tahun lepas aku berpuasa dengan kawan2 kat hostel..tapi kali ni giliran adik aku Linda lak puasa kat hostel..huhuhuu

Makanya..tak cukup lagi ahli parlimen..tapi still penuh meja makan kat umah tu..huhuhuhu

Tahun ni juga da tahun ke bape tah aku sambut puasa dengan cayang ku dan tahun ni aku berpuasa sebagai tunang orang..hehehe

*kami da bertunang..ngeeeeee*


INSYAALLAH next year aku berpuasa sebagai ISTERI orang lak..hahahhahaha tah ape je aku masak tuk SUAMI aku nnt =P *malu3