Aku bercerita

Salam..salam..
Atoi ai..dh lme meyh x buka blog..
Ehm..masalah btl..
Internet..
Deret line sebelah aku mmg x dpt. b/band lak da lme xbyor..huhuhuhu..
Alhamdulillah..
Aku da semakin sembuh dr dmm yg rsnya lme aku tggung. Tp skrg nafsu makan kurang.
Aku batok yg agk truk, yg buatkan aku penat. Xper r redha..sakitkan pengapus dosa2 kecil..InsyaAllah..
Walaupun agak slow perjalanan aku..aku tenang n bersyukur aku still blh berjalan.
Thankz untuk semua yg membantu..
Now mama lak dmm..
Cian mama..
Tp mama kuat x mcm aku..
Klu aku kompom
Lembek, lepek, hahahahaha..
Minggu ni along balik ye ma..
Rindu sgt kt mama..
Apesal tah aku ni..
Mama abah adik2 n bucuk cyg..aku rindu sgt..
Semalam..setel 1 presentation..
Thankz dkt Am. Cian btl dia..tp mmg dia yg bnyk membantu..
Semalam jg lepas hbs kelas..(dlm kul 1130)..
Aku lpak kt bilik nk tdo smpai ptg..
Puas hati..
Dalame xdpt rest mcm tu..
Kebetulan plak aku xde keje..bukan xde lgsg..
Sbb Am pun de interview. So aku suh dia setel keje dia..
N aku ambil peluang tuk rest..
Da lme rsnya x g p/mlm dgn kwn2..
Smlm aku dpt peluang tu..
Mlmnya mcm biase msg2 dgn mus..
Tiba2..
“klu blh abg nk nikah thn dpn dgn syg”
Argh!! Btl ke pe yg aku bc ni?
Aku try tnya balik..
“ye syg dh 2 xkan abg nk men2 plak”
Aku mcm xcaye..
Mula r aku pk mcm2 blh ke aku jd ISTERI n IBU nnt??
Mama tlg along!!
Tp klu dip k blik mmg selayaknya..
Mama pun da tnya..
Hahahhahhaha…
Aku da nk khwin????


p/s: kite hanya merancang..

Comments

  1. waaaa....


    bestnye....
    dh de dwet leh r kawen kan??

    ReplyDelete
  2. huhuhu..kite blajo lg..
    tggu je r..
    masih dlm perancangan

    ReplyDelete
  3. huhuhu..dh nk tawen dh adik mummy nie..hehehe law thun depan, samer la kiter dik...hehhehhehe..baper aribulan nie???kih kih kih kih

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..