Kejutan Malam 1 Ramadhan

Cayer @ x..setiap Ramadhn n Raya..
Aku akan tertunggu-tunggu seseorg..
Seseorg yang aku gelar ABANG..
Bukan suami @ kekasih..
Tapi abang kepada seorang adik..
Aku akan tggu msg dr abg aku ni..
Tp sejak2 kami da makin jauh..
Da makin x rapat..
Ssh sekali aku nk dapat msg dia..
Aku pendam rasa..
Akhirnya aku da xde dia..
Mcm lgu ST12 yg aku tukar kit..
“1 jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hati ku
namun bagiku tuk melupakan kamu
aku perlukan waktu seumur hidup ku”
Tp mlm ni aku..
Just nk mnx maaf n halalkn pe yg dia da bg kt aku.. lastly wish SALAM RAMADHAN abg..
Xsangka dia bls..
Aku senyum..
Aku sayu..
Short msg..
Wat aku terharu..
Kenangan lalu..
Menerpa kembali..
Ekkkk…
“Berangan plak dia..mek da tggu utk mkn r!”
Cepat2 siap trun bwh g mam..
Hilang sume angan2 td..
..hye sweety, I LOVE YOU..
Msg aku..
“syg abg da sampai”
--senyum—
Da slamat syg aku..
Bls
“ok syg..mandi,solat n rest ye.. ”

Spt biase sambil tggu makanan sampai
Girl…
Xlari dr gossip..
--muka kelat—
Da sampai hostel
Mendarat kt bilik diode dulu..
Kcu dia nk gosip2
--gelak ngade2—
--batuk lak—
Mandi..

Da siap sume kemas pe yg ptt..
11 lbh..
01237….
“no saper ni? Mcm knl..”
--ckap sorg2 –
“hello..”
Dlm hati..”erk dia??”
“suara dia len..dmm kah dia? Sakit kah dia..? ”
Nk tnya tp x terkeluar..
Pe aku rasa?
Segan, malu..pelik..suka..
Jd 1..
Thankz..aku agk happy..
Walaupun in same time rasa nothing..
Kate syamin..
Forget about da past
Pandang dpan..ha Nampak pelamin..
Huhuhuhu..

Comments

  1. tahniah bab bjaya ketemu abangmu semula

    ReplyDelete
  2. ketemu abg?
    xde pun..
    klu ketemu..
    mcm dulu..jumper..borak..salam n cium tgn dia..
    n ckp "along rindu abg..nnt kite jumpe lg ye"..

    tp ni..xde makne da.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..