November lagi..Perjalanan mengimbau kenangan lalu..

Ni r 1st time aku jejakkan kaki ku ke Tanah Penang..
Walaupun aku g mner2 pun (just dok dlm ILP),
Aku puas..
Org len de skandel de kete..blh r rayau Penang..
But unfair..klu nk g, g sume..
Kate pun kursus under Kolej..bw r sume..
Klu kursus persendirian ye gk..

Kepada yg mayau jauh2 round2 Penang tu bw r buah tangan tu kami..
(cian kami kt dlm ni..)
Susah smer susah r..
Ape da..

Kepada pengampu pengipas terhandal..
Syabas n tahniah..anda mmg perfect..
Wa caya r sme lu.. woW PaNaZ (dgn GaYa GedIk)

Next time wad a nek pangkat wa join ok..
Skrunk wa prebet lg..
Hahahhaha..
Ok LADIES..jgn luper join da club..

Ms aku kt ILP ni..teringat lak aku ms aku di ILP dulu..
Bhgianya..
Tp yg bezanya aku agk degil sekrg..
Dulu aku selalu ikut peraturan..
Tp skrg aku PEMBERONTAK

Let’s see my album…
CLiCk2 wiT..



Huh sungguh bergaya aku..kuang kuang

1st day di ILP ni kat Dewan Makan


wah..aku da mula try pakai selendang..amacam?? Falah ni ske rosakkan pic aku!!!










Team gudIk2..sKe r Wan..ramai dok yg minat..




Ni aku yg design snap camni..huhuhu cumelnya..


JOC yg aku wat..dr 10 pair, 3 pair xjd..waaaaaaa!!!


berehat sebentar..ewah..segaknya..hahhahaha


After siap JOC..








ALANnnn HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
20 nOVEMBER..

Comments

  1. tukang kipas..
    kau orang memang the best la..
    kalo digital network aku dapat gred cm siot..
    tunggu la balasan korang dari aku....

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu..
    ko libas je..yg tukang kipas tu..
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  3. huishhh comey la aku hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..