NOVEMBER STORY PART 2

mcm yg dirancg..
aku & Linda, Ida (mak), Aini da bgn pg2..
sbb nk jugk tunaikn impian tu..
rsa nya pg tu kami je yg bising kt bilik mandi..
maklum r sabtu..
yg len lyan mmp lg..
da siap2 nk gerak..
eh..???
camne de tmbhn lg 2 org sahabat lg ni??

“kami nk ikut jg gak” kausar n zimah..


Pe lg gelak beso kiter org..
Smlm bukan main lg..
Org ajak jual mahal..
Poyo..
Hahahahahahaha…

Cm biase r g LRT dulu..
Xmau nek kete..
Sosak!



Waaa clear dok..
Xpnh aku tgk KLCC mcm ni sunyi..

Pelik2..

Linda n Kausar da berlari2
Ke kaunter..
Sbb nk dpt kn pas masuk..
Lme gak dorg kt bwah tanah tu..
(tmpt amek pas masuk tu dibhgian bwh)

Kami yg len tggu kt atas..
Ingat nk mayau p taman..
Linda da send msg..
“oi cpt trun!”
Pe lg bergegas r kami trun..
Bile trun..
Tu diaaaaaa

Ingat da sudah..
Ceh!
Tggu dorg tu..
Ni ha cik Ida berkenan plak kt mamat ni..
Dgn bgganya aku speaking..
Huhuhu
(b4 that puas aku msg dgn Linda cmner aku nk ckp dgn mamat tu..hahahahhaha)
Hasilnya


Da ttup citer mamat tu..
Now citer kami..
Yeyh da dpt pas masuk..
Jom enjoy kat ats huhuhuhuhu…





Ni gelagat kami biler da trun bwah..





Ni time makan..


B4 balik..
Kami p selayg mall sat..
Sbb kami nk bli kasut n brg kit B4 p kursus nnt..

Smp je BMI sume keletihan..
2 hr da kot berjln..
Ehmm..
Tido…
Tp x aku..
Aku de temu jnji..
Mula2 dgn arip..
Sbb dia nk bli HP aku (c902)


GOODBYE MY DEAR..

After dat,
Amek mrs zahari (actlly nme dia ain..huhuhu)

“Sowi tau dear..
Mcm pnt n bosan je jln dgn org..kamu pun br balik..
N org pun kpenatan..by da way..I enjoy cz dpt mam TAKO TAO sesame..
Nnt kiter mam lg k..”

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..