NOVEMBER STORY PART 3

Di sbb kan aku da mls nk bercerita so ni ringkasannya..
Huhuhuu

Tarikh
xingt tp yg penting ahad

Tempat Kejadian

The Mines Shopping Fair (smlm br g KLCC)

Kehadiran

Aku, Mus, Ain Wahab, Nizam, Imran, Nazrul, Hafiz & lastly pasangan yg bakal nikah.. Amaleena+Omar

Aktiviti
Amek pic, Jln2, Tgk Wayang..


Cerita yg kami tgk..mmg Gedik hbs..tp aku ske wah gitu






PiCture bersama-SamA..


iNi my Dear


yg Ini my admire hahahhahaha (keterangan membunuh!!)


B4 balik sempat jumpa bakal pengantin..Cik Donat



Tarikhafter hbs last paper digital

Tempat kejadian
Pejabat CIDB & Alamanda


Kehadiran
Aku (mesti de!) Zimah, Aini & Kausar


Aktiviti
Wat CIDB card, Menggedik, Mengayau…


p/s: hr yg giler bg aku…


Ni yg tman aku wat CIDB

Da siap..


Zimah da hilang..so kami je yg g alamanda


Dpt cupcake dr farah sakinah..thank BuCuq






Tarikh2 days b4 go to ILP

Tempat kejadian

dlm bilk aku, ats bas rapid, JJCO, Umh falah..

Pelakon cerita

Aku(wajib de!), Mak, Faiz & Falah (kembar x seiras).

Aktiviti

membeli belah.. menggayau..

P/s: dlm thn ni..ni r 1st time aku nek bus biler jln2..hahahahahha


Bile r aku nk nek bus cmni lg kn? Huhuhuhu..sungguh kasihan..




Time to eat..


Ms ni tggu falah try suar xsilap..tp sygnya xmuat hahaha..


Di umh falah..time gile da smpai.. actually mama Falah ni mak andam so bnd tu mmg de kt umh dia





::::::selingan::::::::

Sehari b4 g ILP..aku sempat kuar dgn Linda..g bli kain..mmg 1 hr ni mayau je.. dr pg smp mlm..
Ni ms Linda tgh pilih kain..




Disbbkn murah (sbb Linda bli bnyk) so aku join skali bli sepasang..tp xtau nk wat per?
Huuhuhu…

Mlm ni..last Aku, Linda, Mek, Mak, Faiz mkn sesame..
Lps ni..enth bile r plak..
De sorg yg da hilang dlm senarai..
Xpe r.. Aku tau dia bhgia skrg..
Aku pun xpernah memikirkn sape sahabat aku skrg..
Aku hnya manusia biasa..
Aku dtg n aku pergi..

Untuk yg pernah menjadi kwn aku, berkongsi masalah dgn aku, walaupun korg xpernah tau ms sedih aku..aku ucapkn terima kasih bnyk2.. anggap r aku pelangi..didlmnya bnyk warna..& yg mne xsemua wrna yg kamu suka..aku juga pelangi yg tiba seketika shja..

Lupe lak.. this week birthday syamin n azlie..
HAPPY BITHDAY UTK KAMU..

Yummy sedap oooo SR tu.. sape nk bnje aku bli cake mcm tu ms birthday aku nt? Angkt kaki..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..