RiNdU KaMu OraNg

Ehmm xlame lagi aku & kwn2 da start practical..insyaALLAH dlm bulan Okt 2010 kami sume konvo..maka lengkap r Diploma Engineering kami..
Lps tu kemana kami ek?
Maybe…
- Kerja
- Kahwin (nikah dulu ya!!)
- Sambung belajar
- Mcm2 r aku xblh pk lg wat ms ni..

Satu ms dulu (masa tu tgh otw balik umh) aku terdengar lagu ni. Puas aku memikirkan tajuk lagu ni..akhirnya..

Ni tuk kamu orang..
Tak kira la kamu ingt aku or tak..kwn baik aku or tak..
Tapi aku rindu kamu…



Disenjakala begini
Teringat kembali
Teman-teman lama dahulu
Yang pernah sama mengharungi

Pahit dan manis dirasa
Sehati sejiwa
Tak mungkin ku lupakan segala
Saat suka dan duka

Susah dan senang kita bersama
Rentasi rintangan yang ada
Tiada sempadan yang memisahkan
Kasih sesama kita walau badai tiba

Seribu impian pernah pun kita bina
Demi masa depan...
Tenggelam jauh dalam khayalan
Di buai alam mimpi

Kenangan lalu menjelma
Teringat kembali
Di ketika bergurau senda
Mesranya kita bersama

Seribu impian indah menghias jiwa
Bagaikan permata...
Setinggi langit biru, mimpi kita
Abadi selamanya...

Comments

  1. aku rindu jgak kat kaw.
    lagu tuh utk kaw jugak.

    ReplyDelete
  2. lagu evergreen yg x penah pudar dek zaman.....sesuai tuk sumer peringkat umo..huhuhu..cyg kamoo ketat2

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..