Biler aku kemas album lama...

p/s:(jgn salahkan aku..ni ape yg aku rasa)

Ahad hr tu..punya r aku semangat mengemas..(ehmm br nk jd rajin)
Tengok album pic da bersepah-sepah..
ehmm klu masa aku sekolah dulu tiap2 minggu aku telek album
and hampir setiap bulan cuci gambar..hahaaahha
skrg sume simpan dalam pc..
agak2 xske da blh buang..
Kemas punya kemas
belek punya belek
aku terjumpa gambar ni..


"La ade lagi ke gambar ni (pic yg kecik tu)?"
tiba2 terdiam..ehmm
aku tgk lama2 gambar ni..

Ingat lg masa abg ada..asal aku buka je album aku akan cakap
"ni abg aku..dia akan jg sampai bile2 adik yg cumel ni.." sambil tsenyum

tp skrg, bile aku 1st time pic ni setelah sekian lama..
aku ckp "nape abg xmcm dulu? nape abg biarkn adik abg ni?"
"abg 'hilang' sejak abg ke menara gading..org sedar org xpndai mcm abg"

mengeluh je kejenya.. [da r..biarkn dia pergi (smile..)]

Macam tau2 je..

Lagu ni pon kuar...

"Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia"

teruskan hidup dgn keceriaan..walaupun sukar..chaiyok2!

Comments

  1. ele bwu nk updte..
    ak da bsing nk r updte..
    kl0 x,asyk2 ak bkak,bnda yg sme jer..
    (^_^)..

    ReplyDelete
  2. ye baek2..hr2 aku update nnt hahahahahaa
    tgk sampai muntah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..