KL-MeLaKa-JoHoR-MeLaKa-KL

Ape da tajuk pelik tp tu r ceritanya..
Bermula saBtu..
Aku after ofC hour (1300)
Aku bersiap Utk ke Majlis HuDa
Wah x sgka TomboY pon Da kawen dulu
(aku Biler Lak?? Hahahaha)
Aku G dgn KemBar aku,
FeNdi (kemBaR ke?), NuRuL
TasNim (anak Buah AkU)
Dan
Cik mIMien
Tgk ni

:: FenDi,Donat,Pengantin,NuRuL& Tasnim, Aku ::

:: Antara Kawan2 Yg HdIr ::

Selesai Sumer..
Aku gErak r ke LRT..
(TQ ya FenDi)

On da spot bLi tiket..
Ala sjam lg kne tggu
Nk wat Per pon x tau..
Dok je r mcm oRg boDo..

SkEjap tu aku diTgur Oleh mahluk aSing..
(mmg aku xknl)
BoRak2
Ckp Dia pilot..
Tggu kwn dia dr TenggaNU
Cite psl Awek dia..

(boSan..ko sape nk citer sume kat aku..erk..aku ckp soRg)
keBetulan aku mmg Tgh mElanTak manGGa..
layan jEr dgn MasamnYa buah tu..
“what eva”
Aku aNgguk Jer Per org Tu cKp
SampaI last sKali Dia aJak
akU g KFC..
KununNya nK Borak Dgn Aku..
Nk KnL
Nk Minx PEndapat..
(aku Bukan Pkar Kaunsler OK!)

Aku cKp “la borak jer r kt cni”
diA xnk reaSonYa BisIng..
“sowi r I x biasa r dgn oRg xknl, I Lg sNg bersendiri”


Dia blah mcm tu jer..
Jap Tu de r Hamba ALLAH ni tgur..
“kak dia nk ape? Akak jgn lyn..”
Cuak gak r..
Tp sbb Buah ManggA tu lg Best xde r aku rs GelaBah tapir..
Aku dok sBlah budak tu boRak2 Dgn dIa..

Nama:
Aini (yg aku tau r)
Asal: Perak, Telok Intan
Tujuan g KL: g Pesta buku (banyk dok novel dia bli)
umOr: la sebaya aku upenya..

dIa r tmn aku smentara tggu Bas..
“Tq tau Aini..”

Di Citer Yg oRg tu td de Ikot dia gk..
ajK dia makn kt McD
tp dia knlkn name len..n ckp tggu bj siap jahit..
td ckp aku tggu Kwn.
Ishk2..

Dlm Ms yg same..aku Berselisih Fahm dgn bucuq..
Ehmm dIa x kasi g..
tP aku..
makLumlah..Xblh di Halang KemahuannYa..

Aku Selamat Sampai umh Umi Kul 2100
Umi bnJe makn..
Hr ni makN satay..yumm yummm
Esknya pg2 da bgn..
Mc xckup tdO..tp Xblh Tdo..
Siap2 tuk G jOhOr..
Hr ni (28 March) Besday kakak..
Sowi r kakak Along Lom De Gaji..nnt aLong BLi hadiah ye..
Huhuhu Aku pkai Bj br..
Klu 1100 Mcm tu Xetty Sampai..
(TQ sgt2 tuk xetty..mCm2 ko tlg aku)
AkHirnya Sampai..
SESAT??? EHMM agK2 Kite SesaT ke XEt?
Agagagagaga..
DisIni r KamI B’Kumpul..
SErOnok..




note:pergh da mcm org minyak da aku

Aku n Xetty SamP MeLka SentRaL 1700
G TgOk TdUng
Mam..Xetty Banjer
XeTty Tman aKU samPai aku neK bus..
Cian dia..
MaCehNYa..

2230 aKU samPai umah..
TrOs Aamek Kete G GomBak..
SetelKan Keteganagn AnTara aKu n BUcUq
(sanGGuP tu!)
nAngis Puas2.
Lps tu…
(hohohoho cite kami je ye xblh publish huhuhuhu Hnya mereka Yg terlibat sjha)
[cite nk gempak- hampeh]

Da setel sumE..aku balik
Mndi n tdo..
Ni kompom Esknya aku pnt..
“ya ia benar2 memenatkan..tp 1 kepuasan”

Comments

  1. wah dasat berjalan

    ReplyDelete
  2. sape xett tuh?
    apela bengap naw sampai sesat dia tuh??
    xreti tgk arrow ke dia tuh??
    wakakakak!
    tengs to u too layan tgk tudung bagai,,
    n layan bbual,,
    wakakaka!!!

    so, aku xnantok sbb kaw baNJE nescafe!!
    tengs!!!
    =]

    ReplyDelete
  3. xett?
    yg kumen tu r..yg no 2 tu..
    huhuhu
    thank jgk kt ko..
    mne de sesat..cume jln pelik jer..hahahahah
    nk g sri medan
    tp lalu medan selera..
    cikit lbh kurg r tu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..