LELAKI + C.I.N.T.A

*aku tgh bosan..so jgn halang aku nk bercerita..if korang rs tah pape..ngade2, gedik, sila undur diri ya...

Ingin tahu tanda-tanda lelaki kalau sedang jatuh cinta berat? Begini katanya….

Dia bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dengan rela bukan karena terpaksa. (btul3!)
Dia sentiasa ingin menghibur kekasihnya..(sgt btul..tp xpnh jd hahahaha) Dia banyak menasihati kekasihnya karena dia amat menyayanginya..(ni pon btul) Dia berusaha mengukung kebebasan kekasihnya karena perasaa cemburunya yang meluap-luap. (uik? Nnt tnya blik..syg jealous ker dgn ira? Awek syg ni xlawa r xde org nk pon no jealous2 okek huhuhu) Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.(ehmmm) Dia selalu mengawasi gerak-gerik kekasihnya karena dia sentiasa merasa curiga. (btul3 slalunya..syg da solat? Kt ne? da mndi lom..walaupon jawapan ‘yer’ dia still ragu2..hahahahaha) Dia tidak suka ada lelaki lain mendekati kekasihnya..(xde pon yg nk dekat dgn aku huhuhuhu) Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpahkan seluruh perhatian kepadanya..(ye sgt..kuar dgn member pon majuk..ngah3) Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian karena dia mau kekasihnya melayaninya lebih dari orang lain..(yup..mcm bAby tua..atoi!) Dia menjadi orang yang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja. (dia mmg rajin dr sume segi..bertuah badan) Dia kadang suka merajuk karena ingin dipujuk oleh kekasihnya..(nope aku yg ske merajuk) Dia akan merasa sengsara apabila berjauhan dengan kekasihnya terlalu lama..(terbukti 2thn kiter berpisahkan syg?) Dia selalu memastikan keselamatan kekasihnya..(ya btul..cyg bucukku) Dia akan lebih mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri..(btul3..tp syg kne lbhkn diri syg tau jgn ashik mkn magie je hahahahah) Dia kerap bertanya apakah kekasihnya mencintainya karena dia merasa cintanyalebih kuat daripada kekasihnya..(nope xpnh Tanya..aku jer yg ashik tnya..”abg syg ira?”) Dia tidak akan mempedulikan wanita lain apabila tidak ada urusan penting dengannya..(huhuhu aku pnh menyamar jd org len mmg dia xlyn..kne mrh lg de..xberani da nk wat) Dia cuba meluangkan lebih banyak waktu dengan kekasihnya..(btul ashik nk kuar je..kdg2 aku yg bosan hahahahaha..jgn mrh ye bucuk) Dia membanggakan kekasihnya di depan orang lain..(nope dia org yg humble..n aku pon xske org knl aku..) Jika ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan merasa sangat sedih dan tidak akan percaya lagi dengan cinta wanita lain. Namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali padanya.(tu aku xtau..tp kami pernah clash 3 bln) Apabila ada orang ketiga, dia akan kehilangan akal sihatnya dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya..(aku pnh tnya bnda ni..dia kate klu da xde jodoh nk wat cmner..sob..sob..sob) Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercaya dan sanggup menyerahkan harta maupupun nyawanya sendiri. (nyawa tu xtau r..tggu da khwin nnt br tau cmner dia berkorban..klu bercinta ni..ckap je lbh..poyo3..tp duit dia dlm akaun ku..huhuhuhu) Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya. Namun jikalau dia berbuat demikian itu berarti hatinya belum 100 % mencintai kekasihnya. (oh ya?) Tidak semua laki-laki sanggup meneteskan airmata hanya untuk seorang wanita..(dia xpnh nangis pon..aku je kuat melalak)

Hargailah insan bergelar lelaki…
*yeyh sayang ABAH,BUCUK n BUSU…huhuhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..