CerIta PaNtas..

1. Klu aku da Bz..aku da hirau makan..tido..n mcm ni r keadaannya.. (burok btul perangai)
*Keadaan ni berlaku masa aku ni siapkan report after INTRA hahahahahaha*


2. Ni r Hasilnya lps Aku siapkan sume brg2..glue pnas cepuk2 2 titik..aduh..mcm kene bakar.

*Besarnya!! Kaki raksaksa mne r ni..*

3. Disbbkn aku ni da GEMOK sgt2 mcm2 da bnda untuk kurus aku mam.. De yg wat aku loya.. Lagi lapo..yg xblh thn de bnda yg effect kt muka aku..tepi bibir yg pecah..malunya.. Tp skrg da ok..Cuma muka je trok..ehmm..badan aku terlalu sensitive..dgn aku2 skali sensitive..wAaAaAA

4. Hr tu Cik XeTy de bli hp kat aku..w995 pink..n skrg aku lak da mimpi2 hp tu..eeeeeeee tekanan..


5. Dari awal bukan aku bawa laptop kt Ofc. Dgn Niat nk Clear kn sampah sarap yang ade..tp..xsetel2 juga.. lg aku tambah sampah lagi de..(hampeh)

6. Sbenarnya aku x minat sangat tengok Tv sukan2 ni..tP tah mcm ne dua hari lps Alie, Abah tgk bukan men Emo lg..aku dr dlm bilik ckp “per r tu pon nk Emo”. Da bosan dok bilik aku kuar jap..Tgk TV dr tepi bilik..Jap g.. “ha pukul lg..Cikit lgi..ha cam tu r..yeyyyyyy” ewah aku plak yg semangat.. Smpai ke hari ni..aku berdebar nk tau keputusan Piala Thomas.. hUa HuA hUa

7. MinggU lps..1 hr aku Kt oFc aku ashik maM Coklat Jer..1 hr 1 paket hbs..xblh berhenti..ToLoNg!!
8. Teka ni pe? Tahu kah anda dalam ni coklat jg…hahahhahahaha mam lagi..


9. Aku g Kerja berdua..tp yang slalu bawa kete..aku..yang sorang lagi de lessen gak..aGak2 dia wat pe masa aku drive?

*Hasilnya..hahahahahahah*

10. HasIl dr Kerja2 pembersihan..hahahahaha tp ni blm hbs lg lor

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..