SaBtU MaSa UnTuK E.N.J.O.Y

Hahahaahahahah

Enjoy r sangat..

tapi memang enjoy pon..

1st hari ni aku dapat masakkan si bucuk ku..*kecoh btul! masak nasi goreng jerk

aLalalala masakan jugakkan..

dapat jugak dia rasa masakan aku yang di katakan biase ni..hahahahahahaha

bukan senang tau..nak nangis aku kat dapur takot xsedap..*nages je kerjanya

sayang ku datang dalam kul 12 mcm tu..

aku da siap sume kemas umah n bersiap untuk keluar..

ceh3 makan reramai dengan adik2..

siap tanya tu.."sayang sedap x? masin ker? pahit? xcukup rasa? x manis?"
jawapan dia "biase je.."

la tu jer? agak sedeh r..*poyo2

langsung xsedeyh..janji perot aku kenyang..hahahahaha

save budget..kuar xyah mam kan sayang..huhuhuhu

---habis cite kat umah---

"sayang nk g mne ni?"

"entah..tapi kalau nak try tempat baru g JJ cHeras tu r.." aku jwb

"abg ikot jer" tu r sayang aku ikot je bontot aku..susah nak cakap 'tak'

ceh3 kete wira milik kami meluncur macam papan peluncur tapi lagi laju r..ke JJ baru yang x berapa nak baru..

sampai-sampai je trus beli 4 tiket..
untok 2 orang
untok 2 cerita

muka bahagia dapat juga tengok wayang

tamaknye dua cite skali tengok..hahahaha peduli pe..


EnJoy r TeNgOk MacaM nI..

terkeKeK-KeKeK aKu TeNgOk..

SaYaNg AKu LaYaN je..

A-TeaM memAnG X RuGi TeNgOk AshIk GeLak Je AKu..No Plan B..

ThE KaRate KiD JalaN CiTe LamBat Kit..taPi MeManG BeSt..AcT bUkAn PaSaL KaRate..taPi PasaL KuNg Fu..TaPi TaJuk KaraTe?..xKiSah R layanzzzzz

Ok TiMe BaLik SeKaRaNg.. P MaKan MalaM Lak.. Yer..

nape muka terkejut ni sayang..huhuhuhu..agak comel aku di situ


da SamPai Umah da..huhuhuhuhu

amacam mata ku? amat seksi hahahahaha*sila muntah banyak2

Comments

  1. wah...enjoynya are-g nengok wayang tak jemput sedihnya T_T

    ReplyDelete
  2. hahahahah dating r sayang..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. beshnyeeee......

    huwaa......xde dwet nk dating..):

    pakai contact lens ye..
    ?

    ReplyDelete
  4. butterfly: xpe nnt de duit kite date gegurl je..maraton 5 cite hahahaha. yup lens..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..