ToP Up = TaMbah NiLai




tiba-tiba teringat.

mesti hangat..hahahhaha

masa aku dok asrama dulu aku betul2 obses

Nak jual top up ni

Macam aku tengok last2 dapat jugak

5 Sem aku jual top up

sampai aku dapat gelaran top up bergerak *ceh!

de lagi 1 "AreG top up"

perkara paling malas nak mengadap masa jual top up ni..

ORANG YANG BERHUTANG! HAIH!

sakit jiwa beb.

kalau yang berhutang tu datang jumpa xpe..

ni aku yang kena mengadap dia..

masa jual tu memang nek angin tapi ingat2 balik memang kelakar..

jual top up xde r untung beso.

kadang2 RM10 je skali.

tapi top up sape tak nak kan..

aku pernah untung RM 100, 3 bulan.

sape nak bagi beb..

hahahahaah

de sape-sape yang nak ikot jejak aku ker?

oh lupa-lupa de peristiwa tu orang datang nak beli top up aku da tido wah siap gendang2 nih..aku dengar je orang2 tu cakap pe kat luar. tapi sebab aku da x larat nak bangun aku diamkan je.

lawaking betul..

kalau de yang nak ikut jejak aku jom..

tapi ko rasa r ape aku rasa..hamek..muahahahahahahaha!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..