AkU Nak CeRita Laju2

~cErItA I~

Tadi de koje r..so ni baru nak on..ngeh3

Sepertimana yang di ketahui..Kawan CumeL aku da berangkat ke InDon Isnin hari tu (last week)..Erk macam-macam yang da berlaku..*macam 1 tragedi lak cis

1.Dia x dapat nak call n msg guna maxis..sangat sedeyh..huhuhuhu..so aku try jadi maxis center tuk dia..

2.Aku de tengok 1 baju jubah yang macam blouse..aku pon cakap r kat dia..kan besh aku dapat beli baju ni..TAPI dia da beli!!!!!! KO WAT AKU MARAH KO TAU X!!*kunon r..terpaksa pasrah sbb xde sen,dollar,rupiah da aku ni..


3.Cian dia sampai ternanes..opsss sebab x dapat beli souvenir..sabar ye kawan. Ah aku x kire suh pakcik ko bawa balik kat kedai tu.*pesal aku lak emo..dush! atoi


4.Sepanjang dia kat sane aku kena buka kedai top up. Sebab dia bergayut x ingat dengan orang Malaysia*tu r aku kata jangan g berlagak nak g

5.Tu je r kot hahahhahaah mati dia bunuh aku nnt ni….


“Weh ko de jumpa Dimas x? huhuhu” wink2..cumelnya dia nak pelok3 dia...

Ha tu kawan2 len yang nak g ke Indonesia..sila catit ni ye..untuk pengguna Maxis sahaja..*aku pon baru tau pasal ni..


Untuk call *120*0060123456789# dan tekan dial…
Untuk sms, no phone yang kamu nak sms tu tambah 006 sbelum no yang nak di sms tu cth 0060123456789…haaa gitu..
ada Faham?
X faham boleh roger huhuhuhu..




~cErItA II~

Malam after bezday Yana baru aku dapat jumpa Yana..*cowi le. Lambat bagi hadiah bezday.
Masa aku nak jumpa dia, dia kat kedai mak dia..Aku malas nak naek sebab nak g bank. So suh je dia turun.. Skali tengok..GILE R LAWA!! Dia da kurus siot 2 minggu je.. dia cakap dia makan time bekfes dan malam makan roti dua keping..Memang menakjubkan..HuH ko Memang kuat semangat.



~cErItA III~Ceh aku da mula turun site sekarang so xde online2 ni macam dulu..
Seyes aku tak tau.. atoi ai selalunya aku ikot orang yang pro turun..
Macam budak TM yang baru, dorang akan ikut leader dorang turun, bukan turun sendiri bodo2 macam aku..erk hayun je. Aku perempuan yang buat kerja lelaki, aku jaga je site tu.
Menangantuk, bosan, aper jer aku nak buat?
Lelaki..kalau de perempuan de je cite pelik2 yang aku tak kan faham dorang cerita antara dorang..
ape ni???!!
Aku, pekak kan telinga, dan buat muka xde perasaan. Kecuali pasal kerja. Da turun site, kena la belajar buat keputusan. Mak ai. Aku dia ayam2 kan juga r. xpe tunggu je nanti aku belajar slow2 tau r..huhuhuhu. da name pon turun site, kasut boot yang de besi tu aku pakai..makkkkk kaki sakit woooo. Kulit pon da nak gelap. Guano ni?


~cErItA IV~Yeyh..bila hati da panas sume boleh jadikan? Jadi la macam aku.
Sume orang tak suka..
Hahahahaha menarik.
Memang malang!

Yup memang dalam badan aku macam2 angin ade,
Tak boleh salah makan,
Tak boleh silap..
Memang taufan..

Jangan sesenang mulut berbicara.
Jangan sesedap hati meluahkan rasa.
Kamu memang tak tau pape..

Be rest AreGya!
Tarik Nafas panjang2..da lepaskan..
ALAMAK TERKENTUT..OPSSS HUHUHUHUHU


~cErItA V~

Aku aku da maklum awal2 td aku da start bz sekarang..tapi khamis br ni aku sempat melawat BMI..ngah hahahahaha.. Da mcm artis plak..*ngok dak areGya ni..
Nak setel pasal acdmic sume..
Perh budak2 ni sume jumpa aku cakap buka blog aku kat e-learning..*oit org blajar korang memain ek hahahaha..
Boleh bahan aku pasal citer dalam blog aku..
Tiha blh cakap.. “Areg ni ke baju ko yang de nama tu?” ceh ko..tau r ko pembaca blog tegar aku..hahahahahah..dalam masa yang same bangga gak..ok kawan2 aku akan try masukkan benda2 yang berguna tuk korang..sayang kamu sangat2..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..