Persiapan Terakhir

Sabtu lepas aku & family da kemas umah..
huh penat juga kemas umah beso ni..
sakit pinggang atoi.

Hantaran da siap sume. Ouh de sikit lagi nak tampal butterfly huhuhuhu..Beli pewangi dan tambah potpori..

Bangga betul hantaran buat sendiri..yeyh xde r terok mana pon. TQ tu my dayang2 *adik2
Hasilnya..nnt time tunang aku snap. Sekarang? Alah x gempak r.

Isnin Malam aku & bakal tuning akan jumpe Jurufoto kami..Caer. Kawan aku juga tu. Same kolej..pilih member lagi senangkan.

HanaFarhana as jurusolek sudah aku deal semalam. Ingat nak try make up tapi tak sempat lorh. Tak pe la I trust her.. =). Act aku tak kenal tapi zetty yang rekomen ngeee tq zetty aka cik gaban. This week nnt baru jumpa.

Aku da gulap lorh. Sebab turun site r katakan. Muka pon jerawat. Erk..mentel tul. Tapi yang aku seronok berat da kurang cikit r..Bagus seh. Hope Muat r cincin aku nanti *gelak guling2

Invitation pon da wat.

Senarai tuk beli or ambil barang2 dan ape yang patut bawa. WAJIB!

Sangat seram perasaan ini..huhuhu

Doakan majlis berjalan dengan lancar. Amin..

creadit to google

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..