SaPer Yang Belikan Seluar DaLam korang?

Hahahahhahaha aku Suka Entry ni.. aku copy baik punya dari Butterfly. Tapi aku akan tambah cikit2.

Waaa… tengok tajuk macam suspen je kan..?? macam yang korang tahulah kan.. perempuan kena pakai underwear lebih dari kaum lelaki right..??

Tapi persoalannya..sejak bila kaum lelaki beli barang keperluan itu sendiri.. tanpa mengharapkan parent..?? haaa.. jawab..cepat..cepat.. *gelak guling2

Ada orang cakap.. yang kaum perempuan lebih cepat berdikari dari kaum lelaki.. perempuan akan beli keperluan mereka sendiri lebih awal dari kaum lelaki.. betul ke..?? Rasanya ni betul kawan2. "adik beradik saya semuanya perempuan.. so.. saya tak bolehlah nak buat kajian.." tu kata
Butterfly, tapi kata aku..adik beradik aku de sorang je lelaki..dah tu bongsu lak tu..hahahahah

"Kalau saya sendiri.. since tingkatan tiga.. dah tak harap dah kat ibu nak beli.. saya akan beli sendiri.. tipulah kalau kata takde parent belikan.. still ada parent belikan.. Cuma jarang.. dan saya tak berharap.. sebab saya akan beli sendiri.. guna duit belanja sekolah.. simpan sikit-sikit.. dah cukup tu.. pergilah beli.. adik saya pulak dah abis tingkatan lima baru tak harap kat parent.. anda bagaimana??" tengok perempuan yang paling berdikari..aku? parent bagi duit beli sendiri..blh x? sebab tak suka mama belikan form berapa..tak ingat da..

Sepupu saya lelaki tak ramai.. yang dah besar pun baru berapa kerat je.. ni belah ibu lah.. diaorang still harap mak diorang yang belikan.. hishh.. apa nak jadilah kan.?? Dah umur 21 tahun pun.. macam tu jugak.. bak kata makcik saya.. malu konon!! Sendiri pakai orang lain yang belikan.. haa… bisa sungguh ayat dia…*ni kata Butterfly

aku sokong tu..lelaki memang macam tu kot lambat berdikari..jiran aku dulu anak dia sume lelaki..aku ingat lagi masa tu abang tu da form 4 tak silap masa tu aku baru form 2. aku tengok mak dia potongkan kuku kaki? argh..kalau tu adik aku..aku kerat terus kaki..hahahahahah

Sepatutnya perempuan lebih malu dari lelaki kalau nak beli underwear.. betul tak..??

Tapikan
Butterfly sekarang seluar dalam perempuan paling depan kalau kat pasaraya..tapi seluar dalam lelaki tah mane2 pelusok tah..sebab tu lelaki malu kot..hahahhahahahah

Entry ini bukan berbaur lucah!

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..