Aku mau bunuh diri!

giloskan?

cepat2 r tobat AreGya oi! Da banyak ke pahala ha!!

hehehehe xde r konon je tu..

cmni..

aku ade r manusia yang obses dgn kurus..

nak jog...malas

nak tahan makan..mau aku lemau je

so aku amek jalan pintas..amek benda ni..



murah pon murah..

da makan..cewah aku xrasa lapo lgsung..
sampai de masa aku da rasa nk muntah tgk nasi..
2,3 hari dok x tido..yg heran esknya keje sikit pon x mengantok.
makin lame aku kejang tangan
kaki berjalan macam x pijak bumi..

tak boleh jadi ni..kena STOP!
aku kena kuat!

da 2,3 stop still ade effect
tiba2 aku terbaca ni...

ada seorang budak perempuan yang meninggal dunia akibat kerosakan hati yang teruk. Umur baru je 20-an. Sebelum meninggal dunia dia telah dirawat di hospital temerloh. Pihak hospital telah bertanya kemungkinan dia ada mengambil apa-apa ubat sebelumnya. Ibunya mengatakan dia ada mengambil ubat Lami/Lasmi untuk menguruskan badan. Pihak hospital menjalankan kajian ubat ini mengandungi racun yang boleh merosakkan sistem tubuh kita.
Difahamkan produk ini adalah produk tradisional berasal dari Indonesia. Ubat ni takde pulak nombor pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia dan tak de hologram Meditag.
Cerita di atas adalah sebagaimana yang diceritakan oleh staff terbabit. Saya belum dapat kepastian secara rasmi mengenai isi kandungan ubat terbabit atau statusnya dalam pasaran. Tapi saya tengok di pekan sehari.. berlambak2 orang jual ubat ni. Apa2 pun kita perlulah berhati-hati. Dapatkan nasihat doktor atau ahli farmasi anda. Pastikan ubat berdaftar baru beli...info from here
huh! rasa macam da mati!
aku tak tau r betul ke tak..tp effect pelik2 yang badan aku xboleh trima..
de member aku sorang ni makan tp dia xde masalah plak 2 minggu je da kurus..cantik lak tu..
tp siyes aku da xsggup biar r aku gemok macam ni asal aku x sakit. kalau aku kurus pon biar sebab aku bz.

en.tunang berkata"dah lepas ni jangan nak mengada2 amek macam2. abg bukan nak sayang kurus macam lidi. macam ni pon da ok! just maintain je. perut tu jaga!"

kan da kena marah..

notakakiku: perut oh perut sila r turun! huduh tul

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..