Album Tunang..=P

album da lame dapat..tp hr ni br nk cerita..
xde mase wok..

Bape hari da aku siapkan keje opis..
n bape hari lak aku mengadap HTML tuk betulkan benda yang aku ase tak puas hati pada blog aku ni..huhuhuhuu sengal bnyak budak AreGya ni..*jangan di ikot ya kawan3..

ok...tAdhA...*konon magic r tu..

ok ni kotak tuk album aku..huh teruja kotak je dah ade pic aku..


ha..ni baru kulit album aku..amacam? Aku ske sbb de bear yang cumel tu..n cover purple..kalau nak tau bear tu sebenarnya hantaran En Tunang tuk aku..de cincin..tomey lorh


cover belakang album..


2 pic di atas ialah pic yang menunjukkan isipadu album tu..




ok...tq for myphographer..Caer. Penat ko layan kerenah aku yang bukan photogenic ni..suh senyum pn xreti..menyingai tau r..hahahahahah
susah gak jadi model ni..atoi..buat muka aku pandai r..
camni
camni ker
tak pon macam ni

ha aksi pelik tu aku expert..ngeeeeeeee

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..