Esoknya..

“Along..bangun subuh” suara mama..
Aku pon bangun..rasa macam da raya lak *dang! Sengal! hahahahaha

Da solat aku kejut Jannah lak..

Than tolong mama wat breakfast kit..

Than aku n Jannah hampar carpet, letak kerusi dan bunga untuk pelamin mini aku..
Sume sendiri kecuali bunga saje sewa..so sweet..

Memang aku nak wat simple tapi sweet
Tunang je baru..



Done…

Next..
“Falah!!! Bangun..” huhuhhuhu xde r aku kejut macam tu
Mau dia hangin 1 badan dengan aku..
Bangun2 je Falah kena gosok kain alas dulang aku.
Jannah siap kan potpori..
Aku?
Mengarah je r..hahahahhahahaha

lalalalala rajinnya...ni r budak comel tu..ade ke patut mama puji dia depan2!

Jannah susun daun kering..ngeeee

Setel breakfast..
G tesco mayau2..huhuhu cr buah wat hantaran..
Maklum r umah baru ni tak de peti..so kena r bli hari nak majlis..

We


Sampai2 umah Hana a.k.a mak andam eh muda lagi..kak andam..ngeh3 da sampai umah..bagus r dia ikut je direction yang aku bagi..cukup senang dia sampai..Tahniah Hana. Terror r kamu..

Alamak aku belum mandi lagi..hahahaha ape lagi..

Cepat siap!!

Jannah tolong buatkan gubahan buah untuk aku...=)





Bersambung….

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..