Happy Birthday to you..

Ha..sbb aku da lame (lame ker?) tinggalkan blog so aku xsempat nk update senarai-senarai birthday yang ade dalam simpanan aku…bermula dari

Nur Abidah -21 July


















“Hye..thn ni aku tak sempat nak hadiahkan ko ape2. Nak jumpa pon da susah. Ko pon da g oversea (Sabah). Hope 1 hr nnt kite dapat jumpa n boleh together2 n bergosip macam dulu..hahahhaaha selamat hari lahir”


Norhidayah @Diode – 3 Aug
























“Oit! Aku ingat aku je sepsis raksaksa..upenya aku de gak kawan yang lagi t-rex dari aku..ngahahahahaha..beb sory ye lambat inter-prem muka ko..tp aku da wish pada hari tersebutkan…tahun sudah aku smbut birthday ko dengan linda kat hostel tapi sekarang masing2 da bawa haluan masing2..(seedy jap! Hahahahaha). Ape2 pon selamat hari lahir..dari kawan ko resister..hahahahaha”


En.Tunang – 4 Aug
























“Sayang ku yang bucuk..huhuhu. This year xde hadiah lorh..Banje makan je k..Happy bezday bucuk cyg mmuah mmuah..=P”


Abah – 9 Aug


















“Happy bezday to you, Happy bezday to you, Happy bezday to Abah.. Happy bezday to you..huhuhu. Best present tuk abah kek secret recepi..huhuhu yang makan cikit abah yang makan banyak anak2nya..hahahhaha..Semoga abah terus tabah menghadapi hari2 yang mendatang..Sayang abah selalu..”


Erk..ade yang tertinggal tak agak2? Asenya ni jer..


Kausar – 17 July

















..huhuhuhuhu kelupaan tp da wish ok..



*Picture creadit kt fb masing2..huhuhuhu kecuali pic my dad =P

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..