Lady Gaga Bawa Amalan SYAITAN

peringatan! open ur eyes..baca dengan minda yang tenang. Kompom peminat Lady Gaga maki aku. Aku membaca, sampaikan & berkongsi ape yang aku da baca dan tengok OK!




Ha..jalan punya jalan aku jumpa juga cerita ni..
Dulu kawan aku bercerita..
lagu bad romanance ada mentera di dalamnya..
kat mane?

kat lirik ni...

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance
Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance
Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Ooh-la-la!
Want your bad romance

Rah dalam bahasa mesir purba bermaksud Tuhan /Matahari yang di sembah
cerita lebih detail*tq to hamiasraff for da info

uik macam tu plak.
pergh gile..aku ske r menyanyi lagu..music besh
skali..amek ko!

tu baru pasal lirik..
kat sini pula pasal video klipnya..*tq to asphaq for da info

Tak cukup dengan tu..sekarang kan lagu Alejandro
layan je kan dengar lagu ni..
mula2 aku dengar macam krisis dia dengan Alejandro*tak tau r pakwe ke suami ke skandal ke..
tup2 Alejandro tu bukan manusia..
haa?!?!?!!

korang tengok sini*tq to beautifulnara for da info


notakakiku: kenape ek Lady Gaga suka bogel dalam klip dia?? stakat yang aku tengok bad romance, telephone, alejandro sume bogel & kalau korang perasan..penari yang dalam banyak2 dlm klip ni seakan menyembah Lady Gaga..perasan x?

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..