Mula gelabah…

Layan picture ye kawan2..

this pic by hana.. akulah puteri katak hahahahahahaha


Tak boleh letak banyak..tak pakai tudung segan…

Masa aku tengah make up..orang ni call orang tu call
Haaa siap aku da tak tentu arah..
Orang len pun tgh siap
Aduh!!

Maaf kalau de yang terkena percikan api kemarahan aku..
Memang tak cukup kaki tangan..
Family tak beso macam ni la..

Falah terpaksa kuar g jalan beso sebab de yang tak tau jalan..

Pihak lelaki sampai awal..
Argh!!! Tidak!!!!
Tak siap lagi..
Hana tenangkan aku..
Kawan-kawan siap tolong aku bawa turun hantaran ke bawah.

Tangan aku da mula sejuk..

Mula2 pkai crown..last2 aku mintak Hana cabut..
Bulu mata palsu pun cabut sebab aku da tak nampak jalan..
*siyes aku ni macam kartun tak macam perempuan betul..
*sowi Hana..
*sowi kawan-kawan



dayang2



Sempat aku bergambar dengan adik2 dalam bilik..

Tiba masa untuk turun..

this pic by caer..pengiring tu cumel lorh


Adik2 iring aku..
Erkk takot je aku tergolek dari tangga..hahahahahaha

Ceh2 da macam artis..lensa Caer berkelip..clik clik clik
Mula r aku perasan cantik..*seypak laju2

Jalan punya jalan aku da sampai kat pelamin..

Oh tidak…

Aku da berdepan dengan ramai tetamu..
1st time jumpa bakal mak mertua..
Erk..
Sempat senyum…
Sempat tanya..Kanan ke kiri..hahahahaha
Padahal masa test dulu aku acu tangan kiri..

Bismillah..
Yes dalam hati..aku da nak melompat je..& nak jerit..
“Sayang..tangan Ira muat r cincin ni!!”
Ishk cover2 buat malu je kang..


Aper2 pon aku da selamat menjadi tunangan Mustakim..

this pic by caer..sayang ku tetap hensem dalam ape je keadaan bergambar..jealous tul!

Aku Hanya lah Bekas Kekasih..

Aku lah sang mantan
Aku lah sang mantan..

NGaHahahahaha..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..