Ahad..hidup pasti teros!

Ape yang da berlaku semalam..tu kisah semalam.
Hari ni bukan semalam & esok bukan hari @ pon semalam.
Aper yang da berlaku dah terjadi samada boleh dibaiki @ teros berlaku @ pon hanya kenangan
Yang pasti selagi ada hayat hidup pasti terus.

Aku enjoy hari ni sebab aku di kelilingi kawan2.
Yup mereka bukan yang aku rapat..tapi mereka da memeriahkan hari aku hari ni.
Serius da lame betul tak jumpa member2 sekolah. Ramai da berkahwin dan senyap..ehm maklum r da berkeluarga..huhuhu (aku..bakal ye..hahahahha) sementara aku belum lagi berkeluarga ni..ape kate aku enjoy dulu & bermesra dengan kawan2..takot nnt da disekat..hahhaha PADAN MUKA..tp enjoy yg berlimit ye!

Puas hati dapat pegang & guna DSLR. Huh kagum betul..*thanks bro cz ajo aku!

Pkai DSLR mmg aku bnyk snap.

Tp aku snp gne W902..huhuhu

wah wat sidang lak korang...


cerianya pasangan baru bertunang ni..*baru ker??


brader3 ye


aku tgh kusyuk dgn camera tu..ceh3 abg zul..


da mula da tu...


Erk..puase ni blh buat org lemau ek? Bukti Noreen(bukan name sebenar) bape kali ckp dengan aku..pelik2 je ayat dia..tgk ni..

“aku malas nak pkai speck. Aku nk pkai lens tadi tp lens aku da patah”


uik? Tekebil2 aku dengar ayat tu..ngahahahahahaha..

Yes! Setelah sekian lame ashik pkai lens coklat..akhirnya aku beranikan diri pakai lens hijau & biru..hahahahaha dan yang terbaru..aku beli lens hitam..tadi da rasmi da..comelnya aku…*pasan3!
Dan hari ni juga aku dapt bli kasut tuk konvo..huhuhu tinggi tp tumit tebal..skali tengok da mcm kasut boot. Simple je kasutnya…aku suka laaaaaa….

nak tgk?? tggu aku pkai nnt hahahahahaha

"thanks ye kawan2 nnt raye kite bikin gempak lagi OK..huhuhuhu..abg artis mst de ok!"


Notakakiku: nk cari lens purple r konvo ni blh x?..hahhahahaha

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..