aku bercerita lg..

salam sume..
Aku bercerita lagi.
Td da upload tp br cite cikit.
Kononnya nk wt keje kn.
Tp sebnrnya..
TIDO!!

hehehehe

ala jap je..
Tgh hrnya aku tlg mama msak.
Sedap..daging kicap, sayur cmpur, ayam goreng rempah.
Yummmy..
Ns impit, rendang n lodeh da hbs smlm lg..

Bercerita psl pg td.
Bgn2 bsuh muka mama da wt air.
Aku? Tukang hbskn je hahaha
yg len tdo lg.
Mama abh yg ade kt bwh.
Lupe..kte org rye kt cni dgn kucing2 skali bw.
Mula2 smp kucing2 ni mcm jakun.
Ye r tempt br.
Si baby dlm kete da terkencing2 sbb takot.
Lilo mengiau je dlm bekas yg kte org bw.

Ok smbg blk cte pg td.
Da minum2 tgk mne lg seko kucing ni?
Cr pnya cr da kt luar.
Argh! Da r msuk kwsan umh org.
Kte org pggl wt xreti je pns btl.
Nk xnk aku lak yg kne pnjt pgr umh org..
Shyy..jgn bgt org ye..

Dpt jg tgkap baby.
Nsb dia xlari.
Nk pnjat blk msuk umh
aku tersagat paku..
Kat bontot..waaaa
malu..koyak bj tdo merah aku.
Mama gelak je. Ishk!
Nt suh mama bli bj br..he2.

Benda yg xbesh
abah sakit je.
Risau tgk abah.
Dia ckp nenek pggl blk kg.
Sedangkn nenek da xde.
Aku blm bersedia utk itu.
:'(
xnk pk lg.

Alhamdulillah..
This raye de duit kit
so aku dpt bg duit rye kt adk2 n mama abah.
Aku nk try cr kje len
cr pengalmn br.
N gaji yg up cikit..
Blh r bg mama bbh duit lbh.

Aku pn blh r bli moto sendri.
Lps 2 nk wt modal jual hp
amacam ok x?

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..