Cuti Hari Merdeka..

Ngeeeeeee senyum panjg2
Hari ni encik tunang berbuka kat umah..
Terok dia kne buli dengan aku..



Jangan marah ha..nnt kne jual

Aslnya dia datang sebab nak hantar H/phone kawan dia yang bermasalah..
Skali abah kate “berbuka kat sini je la..”
Joget2 r aku.

Petangnya abah soh aku g bazaar cr kuih2.
Ok set..sebab de orang teman..
Sebab bazaar dekat makanya kami nek moto jer.
Aku hulur r kunci kat dia
Tapi dia boleh cakap “tak mau..sayang r bawa..”

Aduh!! Aku lak..
Ehmm bawa je r….
Sampai bazaar aku bli dia bawa makanan hehehehe

Sampai je umh aku tukar baju, buka tudung sume..
Tengok2 dia da hidangkan makanan tadi dalam pinggan
Alalalala comelnya tengok dia susun kuih..
De bakat juga org tua ni…

Sementara tggu waktu berbuka sempat lagi dia buka internet guna H/phone wifi dia
Aduh jealous!
Tak pe aku nk bli DSLR nnt..h/phone abai dulu.
Sepanjg bulan pose ni 1st time aku tgk upin & ipin ngeh3
Da hbs makan lak..rajin tul dia basuh pinggan yang dia makan..
Dengan penuh sopan santun..*ngahahahahahahhaaha

Sempat lagi aku bahan.. “abang..nnt da kawen jgn malas basuh pinggan sendiri ye!”
Sengeh je dia..mcm kerang *kerang boleh sengeh ek??!!

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..