membebel 1 hr b4 raye..

Salam sume..
hope sume happy..
da lame ase tak membebel..
ye r b4 ni aku emo..

bile baca balik..
bosan dok..
emo jer..
hidup kne teros..betul tak..

perkara yang paling drastik akan berlaku bile kita E.M.O
kuat makan..(ni ikot orang)
tak lalu makan..(ni pon ikot orang
bagi yang tengah periot..haa jadi macam orang gile pon de,
perot lagi sakit..(betul tak?)
benda2 kat atas ni memang teros akan berlaku
kalau x kawal akan berlarutan.

dari ianya teros berlaku..
baik aku mem "bz"kan diri...

walaupon mood raye aku x berapa nk ade..
raya tetap raya..
aku pakai bj ape yang ade
siyes aku tak beli pon..

raya kan bagi menyambut kemenangan setelah berpuase..
so kita tetap kena raikan mengikut mampuan..

nenek aku pon baru meninggal
mest abah tengah sedih..
so aku tak mintak pape pon dari abah..
cuma nak mintak maaf..

macam tu juga mama..
dilanda macam2 dugaan..
sabar ye..

to my adik2..
huhuhu gaji akak korang ni tak banyk..
niat hati nak belikan sorang 1 baju, tudung, n kasut..
tapi apekan daya..

persiapan raye..just tukar langsir..(yang thn sudah punya)
beli kuih,
beli alas meja baru..
itu sahaja..

tahun ni kami sekeluarga raya kat umah baru..(tempat aku tunang dulu)
malam ni baru berangkat.
makanan da beli..
masak sume sane..

ngeee..

tak berapa nak besh la..
tak de saper2 (alah dok cni pon orang sume balik raye same jer)
xde internet..wah mati kebosanan..hahahahahaha

sebab tu aku membebel sekarang..

aku sebenarnya banyak betul nak masukkan..
tapi bz..
tapi malas..
tapi..
mane tah hilang benda2 yang aku da taip b4..
sengal jer..

tak pe.
aku akan buat nnt..

aku pon tak cerita lagi pengalaman aku masa bertunang kan?
yup xsume nak baca..
tapi kot2 ade yang nak buat rujukan..
mane tau kan..
so tak rugi aku publish..
boleh juga korang blajo..huhuhu

kalau ade yang nak kate aku menunjuk....

PERGI LANTAK R DENGAN KORANG..ADE AKU KESAH? HAHAHAHHAHAHAHA...

ade tip2 dari serata tempat yang aku copy paste..
pic hantaran aku..(sume wat sendiri ok!)
nt tengok je r ye..

aku nak juga masukkan doa2..
wah gitu..

nnt blog aku
aku boleh wat rujukan tuk aku jg..
adik2 sume..
baru besh wok..

ok lah..

nak buat kerja kit.

nnt up lagi..

SELAMAT HARI RAYE SEMUA...

JGN NAKAL2 YE..NNT KNE BABAB..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..