Betul Kata ML

salam..morning..

aper r aku wat pagi x tdo lagi ni!!!

hahahahahaha sat lagi aku tdo ler..

aku nak kongsi cite..

beberapa hari yang lepas aku bosan2 so jenjalan r kat batu2*blog2 huhuhu

tertengok lak pasal UBAT JERAWAT...

aku dapatkan benda ni kat blog ML..

dengan cepatnya aku g cari benda ni



tengok je kemetot..tapi harga..wow RM28

tak kire aku nk juga!!

3 hari jerawat degil aku ni surut....bangga!!!! xsia2

tq to ML sebab berkongsi rahsia..


selain tu..ada lagi "ubat jerawat ni"
ini juga daripada ML..
aku copy..

- wash ur hand everytime u baru balik dari uni ke,dari rumah kawan ke..dari mana2 la..Always wash ur hands!

- Selalu tukar sarung bantal,at least sekali seminggu or sekali dua minggu

- Cuci muke 2-3 kali sehari.Kalau gune make up,mesti kene cuci bersih2 dulu then baru tido.

- Don't forget to apply moisturizer!! kulit yg kering pun menggalakkan jerawat juge=)

- Minum air kosong banyak2!! kata ML, dia pun malas minum air kosong, same r kite hehe...=P

- Jangan picit jerawat!Unless mmg da nak meletop tahap gaban,evacuate je la..ni yang aku slalu buat..da huduh muka ni...*jgn tiru aksi ini okeyH

- Make sure towel korang bersih. Jangan la gune towel yg sama smpai 2-3 minggu. Lagi bagus kalau ade towel khas utk lap muke =D

- To all girls, jangan lupe cuci korang nye make up brush and powder sponge once a week or sekali dua minggu ke...Mesti cuci!!

- Jangan lupe amik vitamin everyday. kata ML dia bakal kongsi cerita dengan kite pasal supplement yg bagus utk kulit berseri=). so tggu hehe...

- Bile basuh muke, baca surah al-kausar dan sapukan ke muke.

- Jangan stress, happy2 la selalu dengan blog walking ke..hehehe...

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..