Cuti tapi tak rest..

WARNING! – entry ni macam diary..panjang & boring..


Ahad – 3 Okt
“Huh seronoknya esk x keje..so rest le cikit..tapi x blh bgn lambat gak esk ade hal..ehmm.” Ni la mula2 yang bermain kat kepala hotak aku..bgun pagi.. bgun pagi.. bgun pagi.. bgun pagi.. bgun pagi..zZzZzZ


Isnin – 4 Okt
Ti tit..
Msg from Ida ‘Mak’
Ajie kite orang kuar kuar kul 7:30..

“oit ni da pukul 7:15..!!! cis!!” giler aku lari p mandi siap2..

“abah2..blh antar along hntar along tak g masjid jamek?”

“ko nak g mne?”

“hr ni amek jubah.”

“ok je..da tak jauh dr IPK tu”

Ape lagi merempit la…hahahahaha..lps salam abah aku lari2 mak..*gilos! bukan lari2 anak ke? Ke stesen
Hasilnya..aku sampai dulu & 1 Jam jugak r aku tggu yang len..

Mula2 aku sorang

Then kak wa sampai

"Hye..saye kak wa..."*bj kelabu mata bolat..huhuhu

Then baru yang len sampai..

Sbb nak g same2 tak pe tggu juga kwn2 sampai sume ade..

Tgk ni…sempat lagi….

giler camera ke giler pose mcm ni?


Ni dalam city campus after dapat jubah..eh mane mak???


Da setel amek jubah..p mayau mam..masa ni r kelakar..

Ni sume salah Zimah..beria nk makan Nasi Lemak Kg Baru..

Kami mmg da dekat dgn tmpat tu..tp xtau kedai tu lorong mne..

Muka penat n tekanan cari jalan..hehehehe*nasib xnmpk muka aku


Nasib jumpa Arip..dia yang tunjuk..hahahaha tp kedai da tutup..

Last2 makan tempat biase je..dgn Arip skali..

n lps mam g mines cr kasut kak wa..



aksi2 xsenonoh di mines..hahahahah


De cite tak besh..
Kami..nyaris2 masuk bawah lori..*nauzubillah…tak nk cite da ngeri..!

Akhirnya aku sampai umh kul 5ptg


Malamnya..msg2..
“kak wa cmne nk pakai jubah ni pelik je..butang xde ape xde..”

Aku yang cakap pelik aku juga yang pakai..n jadi model tuk yang len..hehehehe





Tada…




Ops..hr ni ade surprise..
HAPPY BIRTHDAY AIN…YG KE…*huhuhu

beb aku curi pic ko..jgn mrh ye..


Selasa – 5 OktTi tit..Msg from Ida ‘Mak’Ajie kite orang da otw..
“tension!!! Aku lmbat lagi!”
“raptai dftar kul 8:45 ni da kul 6:35..konon nk gerak kul 7 aduh…”Last2 kite org gerak kul 7:20..naik citra yang di pandu oleh Am *kete mpv tuSeronok hari ni..Am drive..yang join..aku, Kak wa, Mak, Aini, Faiz *sume girl..huhuhu

Faiz, Mak, Aini, Kak wa & Am..Ni la kami yang naik MPV..aku??? yang snap pic ni r..


Seronok lagi..dapat jmpa kawan kt PICC fuyoooo
Aku jmp mmber ILP lame..Noor..lame tul x jmp..kebetulan abg dia pon konvo Unikl n raptai hari ni..& best dapat jmp ma dia gok.. “lamo tok jupo ma =)” *ma tu mak in klatey


Ma, aku & Noor


Sayang kamu...


Susunan tangga yang baik..hahahahah


aku dengan Family Noor


Candid2 time Raptai..ahak!

Aku da setelkan pic studio solo hr ni..& dapat take pic studio dgn kwn2 *yang sempat join beberapa jer..yg len da balik sbb da lewat sgt.

picture studio aku & kawan2 setelah aku edit

Kunun nak amek skali dgn En Tunang tapi kete wat hal lak.. =’(
*sungguh dengki kete itu!
Dr kul 7 pagi td kul 8:30 mlm br aku sampai umh..lewat lagi..

Rabu – 6 OktYey bangun lewat cikit je.Benda yang da setel hari ni..1. Booking untuk hiv test pra perkahwinan2. Amek picture studio dgn en tunang3. Amek borang kebenaran nikah kat ustaz



Benda yang tak best!
- Da start sakit kepala dr tengkok ke atas.. de rasa mual2 *abah kate aku x cukup rest n stress..huh =!

Yes….ni pic kami…hahahahaha saje nk gedik..
“thanks sayang sbb sudi layan Iera yang banyak cekadak ni”



Esok bakal tiba....

Khamis – 7 OktAlhamdulillah..Aku da tiba ke hari bersejarah ini…TAHNIAH UNTUK AKU & KAWAN2..sebab Berjaya sampai tahap ni..

THANKS TO ALLAH..KERANA BERI PELUANG UNTUK AKU..
MAMA,ABAH..TANPA KALIAN ALONG XDE KAT SINI..
ADIK2 AKU YANG NGOKNGEK HUHUHU DGN KORANG AKU STRESS DGN KORANG AKU HAPPY..
MY EN TUNANG..SLALU SOKONG..
ALSO MY FRIENDS..KORANG MMG BESH!
Disebabkan hari konvo aku hari kerja..maka..mama dengan abah je yang dapat same2 dengan aku..adik2 sekolah + keja..mcm tu juga dgn En Tunang..sedey2..Tapi xde hal r beb..yang penting Mama Abah..“Sayang…Sila belikan Ira bebey beso OK!” hahahahahah permintaan yang melampau“Mien..aku nak coklat yang mahal!” ni lagi x boleh blah..“Adda..ko nak bagi aku ape? Aku da konvo ni!” mau dia bagi penyepak..hahahahahahJom layan pic..


mama abah yang bucuk..huhuhu

aku & mama..ms br sampai..

eceh3

mama, aku, iera & mak iera..huhuhu lum getready tu..




picture with bebudak telekom.....


aku,syida, jannah..yana..korek idong..hahahaha

ade pic kat cni aku curi dr fb masing2..hahahaha ape2 pon aku nk wish congrat kat korang...oyey..



google search..

Jumaat – 8 Okt
Penat aku tak terhenti setakat semalam..

Hari ini pagi2 aku da g Pejabat MARA dengan Am..memandangkan Am ade orang beso dalam MARA*untie dia

so senang r kami nek & turun..tapi still kne amek pas pelawat..pkai pkaian yang sepatutunya..

"tq Am..klu tak mesti aku xtau nak wat camner.."

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..