Mee Kek & Ayam..

uik apekah..

begini..

awah aku..

ok2 start..

mee..mase g umah ila, kite org di hidangkan mee goreng..kebetulan masa tu..raksakse ni tengah lapo..dua kali tambah *aku pon..huhuhu
kek..act besday budak ni lambat lagi. tapi sebb sume da ade. so ape kate kite sambot je..xde r lambat sangat dalam bulan ni jugak *16 Okt
Ayam..b4 balik ke rumah masing2..kami *zet, aku & tunang
di hidangkan ayam yummm yummm *pic ayam xde tau..huhhuhuhu

gitu r citernya..

seronok sgt. bnyk kali da nk jmpa sesamer..
ade je hal..
tp..hari ini kami dipertemukan..*akhirnya

for our dearest*btl ker eja ni? huhuhu

"Hey Happy becoming b'day ya...Hope kamu enjoy dgn majlis yg ringkas ni..kek sedap lorh lupa nak bawa balik..hahahahahha. thn dpn ko kne sambot b'day kami pulak..ha ingat tu!!*giler kejam kwn2 ko..

Nway we re love u so much..FRIEND4EVA =)"


sangat3 cumel.....


muka becoming b'day girl


hidangan mee goreng..nampak???


gedik je muka aku..huhuhu


walaupon jauh kawan tetap terus =)



**p/s: de pasan x aku mcm ibu mengandung..haaaa ayok..hahahaa ni sume gara2 perot moncet!

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..