proud to be me =)

salam..n very gud morning..

aku slalu terbalik..

org tido aku jaga..

aku tido org jaga..

*agak2 fhm x?? hahahaha

Alhamdulillah..SELESAI SUDAH KONVO..*tahniah areGya

huh penat this week. ingat cuti rest.

rupanya cuti..pening..

boleh lak b4 nak daftar konvo aku pening sampai nk muntah
*sume gara2 xcukup tido

tp semuanya berjalan dengan baik..syu'ran Ya Allah.

dalam bz2 pasal diri sendiri..ADE PULAK YANG JEALOUS DGN AKU

hAhAhAhA..

WELL..ORANG CM AKU SAPE X JEALOUS..

walaupon org tu ckp tak cari gaduh pon..tp cari dia buat org len dgr rs nk bagi PENAMPAR je.

walaupon org tu ckp tak tau pape..tp hakikatnya dia STILL PANAS je dgn aku.

cian dia kan...


pesanan khidmat ringkas masyarakat.. (BACA BAIK2..hehehe)

1. "Kalau rs mcm xde kawan jgn la pulak nk jadi batu api batu neraka kat orang len."

2. "Kalau kau DEAN LIST SETIAP SEM skali pon, walaupon ko DGREE, MASTER, PhD bla..bla..bla skali pon..ko tetap xdpt jd mcm AKU. Ko terikut aku lagi ade..*ish malu r beb!"

3. "Kalau AKU jd KAU..aku da malu da..sbb XDE JATI DIRI"




next story mayb..

konvo..
open house..
coconut shake..

so tgguu..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..