Aku terima Nikahnya…

3 Dec 2010..



“aku terima nikah ………… dengan mas khwennya………..”

Sah!

Dengan sekali lafaz..
Aku da bergelar Isteri kepada Mus.



Sebak..
Tak payah r ckp..
Kalau sape dekat dengan aku kompom nmpk mata aku bergenang air mata..

Nasib xde org nampak klu x lagi aku menangis..
Hahahahaha..
Xmau2..

Selesai akad nikah..
Biase r penyerahan mas khwen..kne ade ayat2 msa penyerahan tu n terima..
Kelu da lidah aku..hahahahah betul beb aku x tipunye..

Mcm biasa la..
Da setel akad nikah aku salam2 mak ayah aku n dia salam mak ayah dia..
Aku salam mak ayah dia n dia salam mak ayah aku..

Terbalik2

Hehehehe..

Last lastly sesi bergambar..

Today aku pakai bj pink..
Haaa ade cite di sebalik baju..

Masa aku nk buat baju ni sume cakap x cntik la..
Tak menyerlah la..
Tak pernah dibuat orang la..
Maklum r..
Slalu nikah org akan pkai putih, kuning cair, ape2 r yang warna lembut2..
Tapi aku…



Yang penting aku selesa..

See my hantaran..sgt simple..



Disebabkan mas kawen aku x reti gubah,
Kotak gelang tuk batal air sembahyang x lawa makanya aku gabung menjadi satu..Then wujud la tempahan sebegini..



Creadit to Zetty
*sape3 nak oder sila clik name dia ok =)

Cumelkan..aku mmg suka pelik2 ni.

design ni aku yg reka dgn gabungan idea Zetty

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..