Cerita bergambar..

Huh da nk masuk tahun br da..
Aku baru nk bercerita..

Sowi le..
Bz loh..

Ok aku da edit pic2 aku tp x bnyk..
Cukup r sbgai tatapan sume..

Aku bukan artis nk tepek pic bnyk2..

Ngeh3..

Uik pekebenda ni??? Ha ni r bunga penanggah..felt lg..sbb aku suka..
Cumelkan?? Zetty juga yang buat..
Asalnya nak buat warna biru gak..tp duit da biru, bunga biru..
Nnt x lawa..
Makanya tukar la warna biru..(kombinasi warna aku nikah & sanding..oho)


Dah ade..bunga penanggah mst ade budak penanggah..mereka adalah adik2 aku. (ramai r plak adik aku..hahaha)..sebenarnya ade lagi makcik2 penanggah tp xde picture cian makcik2 tu..mungkin kat jurugambar amatur aku de kot..






Ni gambar2 kami..ade dengan member ada dengan saudara..hope puas hati ye..heheheheh..ade yang datang tapi pic xde kat cni..sbbnya pic kalian pada jurugambar aku..tggu ye..nnt da siap aku bgt..jgn terasa lak.

Tamatlah sudah cerita perkahwinan kami..

Majlis sebelah lelaki??
Yup ade..cumanya kami hanya wat kenduri doa selamat..aku pkai bj biase je..xsempat nak bergambar. Hehehe..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..