Kami da g honeymoon...(cOti2 Malaysia)

Kisah kami g honeymoon lak..

Honeymoon mne?
Malaysia je..

Kat ner?
Dekat je..

Mane?
Melaka je..

La..bukan da selalu pergi ker?
Yup..cuti x mengizinkan..makanya di situ je r..tapi enjoy..=D..
Ehem..ehem..ngahahahah

Melaka bandaraya bersejarah..

Melaka tempat aku belajar (ILP)
Melaka tempat aku jmpa dia (ILP)
Melaka tempat kami bercinta
Melaka tempat kami dating
Melaka tempat aku 1st keje office
Melaka tempat kami menjalankan latihan praktikal sesame (after ILP)
Melaka tempat bersejarah kami..

So aku x menyesal pilih Melaka sebagai tempat honeymoon

Jalan pon da tau..
Nak sewa mne pond a tau..

Jimat masa..ehheheehehe

Zoom innnn…



Nek river cruise..aku pon tak tau mne ikot je signboard..pic tak lawa sgt bnyk gegar..tggu bli camera beso nnt pic power..ahahahha..DSLR tggu!! aku tanggap nnt..*sengal!


After river cruise..merayau area Melaka Mall..huhuhu 1st time kuar tgh mlm dgn suami..



Next day..mini asean..huh da xmcm dulu la..bnyk umh da xblh msuk..rumah2 da tak di baik pulih..sayangnya..dulu besh sgt..ehmm



Hamek!! aku tenyeh sume gambar spnjg aku berjln..tapi xsemua..cukup r ek..heheheh

Sekian..

=D

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..