KemBali MerinDu..ahak!

Salam semua..

Da lme aku x update blog..
Huhu mls pon ye..
Bz pon ade r kit..

Dari mne ye nk mula?
Aku pon tak tau.

Ok r..rmai yang da tau yang aku kini da bergelar PUAN.
Huhuhu bukan senang beb..
Stress juga.
Ye r dulu aku mkn ke x mkn peduli ape..
Tapi skrg..

WAJIB!

Bak kata mama “lelaki ni ibarat anak kecik”
So fhm2 r ank kecik..klu x di belai merajuk r nnt..
Hehehehe..bukn belai yg mlm tu je..
- Mkn kne sedia..
- Minum..
- Bj..
Semua r..
So slow2 aku berubah..

Tapi yg aku bgga..perubahan kat aku..
SOLAT..da teratur
B4 ni rongak2 OPSS kantoi..
Solat jemaah dgn suami.. =)
MENGAJI..
Klu x ms bujang mayau je..

Tu yang besh tu..

Paling penting aku da elakkn diri aku terus2 dr buat maksiat (dating)
Lps ni mne2 nk g berdua xde spe nk pndai slek..
Mama abah pon x risau.sbb da bersuami.

Ok done..nnt aku cerita pasal majlis lak ye..


google pic

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..