Album dah dpt..hoyey

Cerita ni bersambung lagi..
Dua hari lepas aku baru letak 1 pic ni aku nk share lagi kit..

aku nak letak cover album aku kat sini tapi card reader pulak xde..atoi ai..
xpe nnt lain kali aku share ok..

antara gambar2 kami..

Snap with Umairah..baju same lak..sweetnya anak buah aku ni


Masa ni aku betul2 da sakit kaki..waaaaa :'(


Opps..ngeeee =D

Terbaik lah!!!
Oloh2 cuit nye….
Ngeee..*pasan lak dak agya ni..ishk!


Ok masuk sesi2 mengena & mengenal bakal2 pulak..

nampak tak tanda2 ajaib dalam gambar *anak panah & bulat
ha ni muka2 yang bakal mengikut jejak aku this year..insyaallah =)
Alin..& Niza with bakal hubby


paling kiri..kak sue pon bakal ikot jejak aku & paling kanan mummy bakal umi..ololoh sweet


bakal ibu & ayah nek pelamin..ngeeee =D


kak wa bakal ikot jejak aku juga bulan 11 nnt InsyaAllah..kak eza bila lak ek??


kat bawah ni, antara orang2 yang dikenakan..mudah mudahan dapat berkat hehehe amin...


Syamin + aneep..tgk aneep mcm da ready jek..huhuhu


Wani & pasangan..amboi yana gelak beso kamu ya..huhuhu



Lastly with them



Sape yg bakal2 tu yang belum ada jurugambar or masih tercari-cari. Aku syor kan korang pilih dia..tanpa ragu2..kompom x menyesal huhuhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..