Hari ni..1.1.11



huhuhu aku terlambat..sbbnya..umh br aku xde internet..kne g umh mama br de internet..org br nk idop..sume xde..huhuhu
xpe pelan2 kayuh..ngeh3

perasan x? thn ni de 2 kali no yang cntik..

1.1.11 & 11.11.11

oh ya 1 lagi 20.11.2011

ngeee..

tapi ape de pada ni?

masing2 akn ade cerita tersendiri pada tarikh2 tersebut..
walaupon no cantik, x bermakna ni no bertuahkan..
cuba kita imbas 10.10.10

ramai yang kawen tarikh ni..tapi tarikh ni jatuh hari ahad..ramai taksub sgt dgn no ni..TAPI ade cerita tragis pada 10.10.10 telah berlaku 1 kemalangan ngeri.. KORANG INGAT?? ehmm..maknanya??..xde maknanya..heeee

1.1.11 - Sabtu
11.11.11 - Jumaat
20.11.2011 - Ahad

------------------------------------------

Review 2010

Aku menjalankan latihan pratikal..start January –April..besh..dapat advisor yang sampoi..thanks sir..Suka sangat..

Birthday aku beshnya ramai wish..kat facebook (sejak2 da pandai men facebook hahahaha). Thanks to ka Kak Ana & Ila sambut b’day aku..happy dok!

Dalam masa tengah praktikal terus di serap kerja..cantik r.. yang besh aku dengan adik aku keje 1 office..kami orang pertama yang menerajui office hahahah..sbb office ni cawangan baru kat Selangor.

April, aku da tamat belajar..alhamdulillah..akhirnya..teman2 da mula bawa haluan masing2 (sedeyh)..love you guys..

Sejak praktikal wah makin menjadi2 gemuknya aku..CISS!!

Julai, aku kini bekas kekasihnya..kerana kini aku tunangnya..hehehehe*pang!

August pause penuh..wow (sbb aku bermasalah ehmmm)

September, 1st time beraya di Semenyih (Rumah baru parent)..2-2 Nenek da xde..(T_T)

October, tahniah areGya..tahniah semua..kita da jadi graduan..oyey..(^_*)

December..Aku terima nikahnya..

1st time g umah Family hubby

1st time dok serumah dengan lelaki (selain family).

Owait tu cerita aku..korang lak? Masing2 de ceritakan..jom r kongsi.

thn ni?? atoi ai blm pk lagi..blog pon slalu lambat upadate..kje kat ofc tu melampak aku nk pk..argh!!!!

chaiyok2 AREGYA blh!!

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..