Jangan la pkai shawl..

hye selamat petang semua...

tetiba terpaku jap kan?

asal lak Jangan la pkai shawl???

ha...

nak cerita ni..

sebenarnya..


















































dragon ball ade 7 biji..lalalalalalala
bukan2..






sebenarnya..







































bukan korang..tapi entry ni untuk aku!

sememangnya aku seorang kabut+huru hara = serabai!!

hahahahaha

aku tak layak pkai shawl..

tudung segi 4 ke..

bawal ke..

aku sesuai pkai tudung express je..

tengok ni aku pkai shawl..
ni belum pkai spec lagi


tapi kalau aku pkai tudung ni..
siap pkai spec..kan thomey..*seypak laju2!!


so Aregya..TOLONG..JANGAN LA PAKAI SHAWL!!!


p/s: permandangan ngeri..so kne kaburkan..hua hua hua..*huduh ketawa bini org ni..ishk2

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..