Sampai Sudah...

waaa penat!!

ye ye he penat..memang penat pon, penat tido hehehe

cian hubby drive sensorang..

now time hubby tido pulak..

aku baru balik dari PAHANG *kg my hubby

3 hari aku kat sana..

bosan? tak la..

sebab ade aktiviti & My Lappy sebagai peneman..

semalam aku langsam tengok 3 movie 1 hari.

Nangkung, Magika, Aku masih dara hahahaha tengok dengan adik ipar aku

pergh...tgk movie 2-2 tak mandi sampai ke kul 2.

ishk! tak senonoh..

hubby aku 3 kali tnya..

"bile nak mandi?"

jawapannya apa lagi "jap lagi"

3 kali jap lagi pon tak mandi2 jugak..ape da

malam jumaat baca yassin sama2,

malam sabtu..buat kerepek pisang..sedapnya...

malam tadi..hamek ko aku berguling-guling sakit perot.. atoi ai.

doktor da kate aku ade gestrik TAK BOLEH MAKAN sos cili, ape2 la yang pedas..

TAPI balik kampung mak buat sambal cili padi yang kicap tu..mane boleh tahan lorh!

lagi2 makan ikan bakar tilapia..sedap tu..

Alhamdulillah..

hari ni ok cikit..kalau tak, aku tak tau la macam mana aku dalam kereta.

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..