Siapa Sandra Azwan?

korang kenal Sandra Azwan?

Dia seorang fashion designer yang tengah naik sekarang..

aku dapat tau pon dari MiszLullaby yang join GA Sandra Azwan ni.

"Anak muda berusia 25 tahun ini memiliki Ijazah Sarjana Muda Seni Reka (Fesyen) Uitm, Shah Alam. Hasil rekaan beliau, bukan sahaja seringkali diperagakan di pentas run away malah turut di muatkan dalam majalah dan akhbar-akhbar tempatan. Keberanian beliau dalam mencerna design baru serta bijak dalam pemilihan fabrik terbukti dengan anugerah-anugerah yang diraih; Anugerah Koleksi Terbaik UiTM Degree Fashion Show 2010, penerima anugerah Malaysia Fashion Association (MIFA-8) 2007, penata gaya Gangstarz TV3 musim kedua dan penata gaya Special Songket Couture Fashion Presentation 2007. "

Wow! dasyat nya dia.. aku suka fashion. tapi aku x kurus. buat aku lupakan pasal fashion n bab-bab bergaya ni..

tutup pasal aku.

aku cuba buka blog Sandra Azwan, cz nak kenal & nak tau siapa dia..


::creadit to Sandra Azwan::

inikah dia?

macam aku kenal..

aku tengok lagi


::creadit to Sandra Azwan::

siyes macam kenal. tapi kelihatan macam anak orang kaya. tapi yang aku kenal tu macam biasa2.

eh..entah la..

sebenarnya dulu aku de seorang kawan nama dia Mohd Sandra Azwan.. nak kate kawan rapat tak la..cuma dia memang seorang yang baik. aku tak ingat aku kenal dia masa aku sekolah menengah or sekolah rendah.

last kami contect dia send kan aku poskad. masa tu dia da pindah Kedah kot. aku pon tak ingat.. tapi aku still simpan poskad dia. then kami terputus macam tu je. aku tak sure aku ade pic dia or tak. rasanya tak de.

tak mau la cerita banyak. nanti orang cakap aku ape lak kan nak glamor la ape la..

Ape2 pon kalau Sandra Azwan ni memang betul kawan aku yang da lostcontect dulu.. aku just want to say "Aku kagum dengan kau! siyes beb"

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..