Aku Rindu Asrama..Zaman KegemilanganKU!! huhuhu

hye semua..

aku nak bercerita perihal asrama..huhu
ade ske dok asrama ade bnci sgt dengan asrama..tul x..kununnya mengongkong r ape r..
memang de sesetengah yang memangg ketat..tapi de sesetengah student tu sendiri yang tak ske
huhuhu*ngade2! ngeeeee

ape2 pon aku happy dok asrama..hahahahaha

tengokla katil aku..biru oooo. tenang je. n de Patrik..sebagai peneman. ngeeeee


same macam otak aku..meja aku harus serabut jugak hahahah..pic my bucuk n family MESTI ADE!


jam BEN10 aku hancur!!! ni gara2 aku jatuh macam beruang busuk kat tangga..malu!!!!


cara snap time hujan..huhuhu


bosan2 YM di pagi hari..huh

makanan di kala lapo..ahak! tapi yang herannya aku xde r gemok sgt masa ni..tpi sekarang tak makan mcD pon gemok juga..cmne? cecite!

aku rindu zaman tu... =(

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..