Diam tak bermakna hilang =D

Hye semua..

Aku diam sekejap lepas beberapa hari.

1 majuk
2 majuk
3 pon majuk

Hahahahahah sengal dak Aregya ni!

Okes2 cerita 1-1.

1 majuk gak r. Sebab blog x ramai pon orang dating & komen. Well blog cikai kot. Mayb kena buat GiveAway baru orang nak datang kot. Yup memang betul..mula2 follow sebab nak join GA then after GA, pandang pon tak..hahahaha

2 bila fikir balik. Buat ape nak merajuk. Bila aku baca cerita lepas2..tiba2 cakap sorang2

“cerita tah ape2 mne nak ade orang..” hehehehe..

lepas tu Tanya sendiri “tapi ade je blogger yang tulis ciput je..tah ape2 je..ramai je komen..” ehmmm mengeluh sendiri..

3 positif..dorang pandai menulis, glamor, cantik, suke cerita pasal peribadi..tu yang ramai kumen =) ..aku?? mengarut je lebih + tak pandai bercerita..hahahahahaha

4 selain perkara diatas..aku mengalami tekanan perasaan bila lappy wat hal…NGOK! Cmner nak update blog..hahahahahah..layan internet setakat kat ofc & rumah mama je..

5 kat ofc kerja tak banyak boleh la aku layan internet kalau tak??? Tak de maknenya..huhuhuhu


Tamatlah cerita mengarut aku…

Sekarang masuk bab separa mengarut..

Dua entry sebelum ni adalah pasal penerangan serba sedikit pasal aku punya nama & pasal kereta auto.. memandangkan aku sendiri pakai kereta auto so aku seselit r. Dari situ aku juga dapat belajar cara pemanduan dengan lebih baik..*sangat la..hahahaha

Dalam diam2 aku..aku da susun rangka blog aku. Ehmm memandangkan aku rasa blog aku macam serabot..aku mau ubah nak jadikan paling simple tapi semua ada..*TERbaek la!

Kenapa aku nak sumbat semua dalam ni??

Ini sebab..untuk tatapan aku juga..tak perlu aku merapu meraban cari jauh2 tuto ke fashion ke..make up ker..tapi slow2 gerak =)*ewah

Oklah..jangan lupa tengok perubahanya ye..

thanks

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..