Hikayat Merong Mahawangsa | 5 star

Update !! huhuhu

Hye semua..

Lame da rasanya tak berblog. Well da tak keje sekarang dok umh je. umh pon tak de internet huhuhuhu..tggu rezeki lebih kit pasang teros Unifi*wah!beragah..ahhahaha

tapi betol r broadband x puas la..dapat streamyx pon da kire bagus..

ok2 now nk cerita last cerita yang aku da tgk last2 week huhuhu*da lame tu tp br nk cerita

cerita ni..


sape da tengok?? besh wooooo

ade 1 dialog ni..

"sudahlah muka hodoh. mulut pula berbau"

hahahahahhaah ayat pertama yang buat 1 panggung ketawa.

semua pelakon besh x kira la lanun, org baik, org kampung, semua real..

ni gambar OTW ke Mines..Da agak lambat r sebab jem!! huaaaaaa


kate da lambat..tapi sempat lagi posing..ishk!


kunun2 macam bergambar dengan hero r ni..huhuhuhu


budak ni da tengok 2 kali tau..ishk..10 kali tengok pon tak pe dia ckap..

Ha pada sape2 yang belum tengok cerita ni..silang ke panggung or kalau da habis sila tunggu VCD ok! Rugi beb tak tengok..

Ha lupa..ni cerita sejarah tau. Sedikit sebanyak korang akan tau pasal sejarah..macam aku..
Puas la aku pk Merong ni dari cerita sejarah mana..rupanya dari sejarah Kedah *Langkasuka atau kemudiannya dikenali sebagai Kedah Tua

Teror tak aku? semangat aku mencari info..huhuhu
Kalau cerita sejarah macam ni..wah mudah je masuk otak aku..terbaek la..

sinopsis..

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..