Private blog

Hye semua..

Ada yang tanya aku “camner nak private blog?”

Bagi yang da pandai mst cakap..

“benda senang pon nak buat tutor”

Lantak lak korang nak cakap ape. Yang penting aku mula dari bawah..dari tak tau pape. So aku nak kongsi. Supaya yang lain boleh belajar. Tak semua tau ape yang kita tau *walaupon bnda tu senang & mcm tu la sebaliknya..

Cara-caranya..

Buka dashboard..click pada setting


Pilih permissions
Nampak tak yang aku petakkan tu.
Korang boleh pilih no 2 or no 3.

Kalau pilih no 2, korang boleh masukkan email orang yang terpilih. Maka, orang2 ini saje yang boleh tengok blog kamu.

Kalau pilih no 3, hanya korang je yang boleh tengok bloh kamu..


Sekian tu saje =)

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..