1minggu lps 4 Dec 2010

Hye semua..

Punya la lame aku simpan cerita ni..
Tak ingat lorh..
Belek2 hp baru nampak gambar ni..

Tempat yang same hari yang same Cuma tarikh yang berbeza.
Warna pon beza.

Zila..sebaya dengan aku. Kami 1 sekolah.
Wedding dia 1 minggu selepas aku & hubby bersanding..

Seminggu sebelumnya aku yang pakai mcm ni..hahahaha

Mula2nya aku pon tak tau dia akan kahwen bulan 12. Entah macam mana kami berjumpa*kunun2 mcm re-U dia bagi kad jemputan..aku diam je sampai la dia tnya..

“Zira..ayah aku cakap seminggu sebelum aku ade nama Adnan blok 21 booking dewan..tu ayah ko ker?”

Aku jawab “a’ha..”

“Ha ko punya majlis ke?”

Aku dengan yang lain bntai gelak. Sebab yang lain da tau..hahahahhaha
Umah dekat2 tapi masing tak tau cerita masing2 hahahaha..

Zimah lak menyampuk “Zila ko tengok ko tunang dulu Zira yang kawen dulu”

Ape lagi aku spontan jawab “Nak wat cmner..da gatal..”

Semua gelak beso..lame da tak gelak macm ni..dulu kat sekolah..kalau xde cikgu tu..ashik gelak je..cikit punya hal pon boleh berdekah dekah.

Dia tak sempat datang Majlis aku..biasa la nurse..bz lorh..

Tak pe..ape2 pon semuanya da selamat. Aku tak tau cite zila sekarang. Katanya bakal pindah ikot hubbynya ke Kelantan.


pengantin dan kami..huhuhu

ni pic kawan2 yang hadir

zoom in gambar pengantin..=)

Comments

Popular posts from this blog

Aku di 2016 - Mengandung no 3

Sehari sebelum..adalah..

Hello January babies..